35 Reacties

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

En ook ik heb een kloppend hartje gezien! Het was wel pas net begonnen met ...
Yes!!!! Wat fijn zeg! Hoe zien ze dat toch he... Tussen de 8 w 8.2 eb 8.6 maar ze d8 meer 8... Bij jou?

één maand geleden

Reactie op Roos23

Yes!!!! Wat fijn zeg! Hoe zien ze dat toch he... Tussen de 8 w 8.2 eb 8.6 ...
Fijn! Nou, bij mij werd ik rond de 6 weken geschat, maar dat kan nooit. Ik testte namelijk 30 juli ook al positief. Dus ik zie het somber in 😢

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Fijn! Nou, bij mij werd ik rond de 6 weken geschat, maar dat kan nooit. Ik ...
Maar gezien het hartje die net is gaan kloppen misschien juist positief?? 🌞

één maand geleden

Ik kwam er op 31 juli achter dat ik zwanger ben, en ben morgen 8 weken! Over 2 weken de termijn echo maar al wel een mooi kloppend hartje gezien🤍

één maand geleden

Op een augustus getest twee dagen na onze trouwdag nu 10+1🥰

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Fijn! Nou, bij mij werd ik rond de 6 weken geschat, maar dat kan nooit. Ik ...
Hoe gaat het nu?

één maand geleden

Dames als jullie op 30 juli positief testte dan zouden jullie toch veel verder moeten zijn dan 7 weken? Ik testte pas op 16 augustus positief (mijn nod) en ben nu 7+4.

één maand geleden

Reactie op Roos23

Hoe gaat het nu?
Vanmorgen een echo gehad en daarop was geen hartslag meer te zien 😭 eigenlijk was er bijna niets meer te zien dan alleen een vruchtzak. Heb medicatie mee gekregen en zojuist begonnen met de mifepriston en morgen de cytotec. Gaat bij jou alles nog goed?

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Vanmorgen een echo gehad en daarop was geen hartslag meer te zien 😭 eigenl ...
Omg wat erg!!!! Sorry! Jezus wat vreselijk zeg. Ik ben zo zenuwachtig... morgen ochtend een echo maar hoor zoveel narigheid :( Sterkte!!!! 🌻

één maand geleden

Reactie op Roos23

Omg wat erg!!!! Sorry! Jezus wat vreselijk zeg. Ik ben zo zenuwachtig... m ...
Dank je wel! Komt vast goed bij jou! Bij jouw vorige echo dachten ze al aan 8 weken, dus dan komt het vast goed meid! Laat maar weten hoe het morgen is gegaan! 😘

één maand geleden

Reactie op Roos23

Omg wat erg!!!! Sorry! Jezus wat vreselijk zeg. Ik ben zo zenuwachtig... m ...
Hoe is het gegaan vanmorgen?

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Dank je wel! Komt vast goed bij jou! Bij jouw vorige echo dachten ze al aan ...
Klopt idd... toen werd ie op 8.0 8.2 of 8.5 gezet, zelf zette ik 'm thuis op 8.0 neer.. denk dan kan het alleen maar mee vallen...

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Hoe is het gegaan vanmorgen?
Vanmorgen vol spanning erheen, alleen want mijn vriend kon helaas door allemaal gedoe niet mee. Nog meer spanning dus. De vk zei gelijk, we gaan eerst liggen en kijken want dat is wat je wilt volgens mij. Zo gezegd zo gedaan. Mooie echo met beentjes, armpjes etc. en een kloppend hartje die flink tekeer ging! Helemaal blij! Dit was de termijn echo en die staat nu op 10.5 dus zaterdag 11 weken alweer.. iets vooruit gezet dus. Ik vind het verschrikkelijk dubbel om te sturen... Ik hoop dat het jullie gegund is en daar gaan we voor en vanuit!!! Een vrouwenlichaam is sterk!

één maand geleden

Reactie op Roos23

Vanmorgen vol spanning erheen, alleen want mijn vriend kon helaas door alle ...
Wat fijn!! Hopelijk ben je nu helemaal gerustgesteld! Het blijft ook gewoon heel spannend en dat zal de hele zwangerschap zo zijn ☺️ en voel je niet bezwaard joh! Het is voor mij in ieder geval ook heel fijn om positieve verhalen te horen! Dit is mijn tweede miskraam in 5 maanden tijd, maar heb al een gezond kindje rondlopen, dus ik weet ook dat mijn lichaam het wel gewoon kan! 🥰 hoop het alleen niet voor een derde keer mee te moeten maken! Geniet van je zwangerschap!!

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Wat fijn!! Hopelijk ben je nu helemaal gerustgesteld! Het blijft ook gewoon ...
Lief, dank je wel!!! Dat is ook zo het blijft iets magisch en onwijs moois.... Oh bah.. wat rot zeg.. Je lichaam kan het wel, dat weet je, een vrouwenlichaam is echt sterk. Maar mentaal doet dat natuurlijk ook wat met je.. Neem de tijd en praat erover als dat fijn voelt! 😘