2 Reacties
24 dagen geleden
Hoi Marina, ben zo emotioneel geworden. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad rond de 8-10 weken, heb toen nooit met zekerheid kunnen vaststellen dat ik zwanger was, maar het was een miskraam, dat bloed op de wc de hele nacht en heb gewoon gevoeld dat de placenta en maybe embryo eruit zijn geworden.
Dit jaar in augustus heb ik via tests en vervolgens bloedonderzoek bij de huisarts vastgesteld dat ik zwanger was. 2 weken daarna ben ik naar mijn afspraak bij de gynaecoloog gegaan, ze zei dat ze de placenta? zag, maar dat er geen baby te zien was. Dus dit kon ook een schijnzwangerschap zijn. :( het was toen ong. 6 weken en las overal dat dan de embryo eigenlijk te zien zou moeten zijn in een echo (gelukkig hoorde ik in een video op YouTube dat er uitzonderingen konden zijn), 2 weken later heb ik weer een echo laten doen, en toen was gelukkig de baby te zien, 7 weken en 1 dag oud zei ze. Ben vervolgens naar een ander ziekenhuis gegaan een week later. En toen bleek het 9 weken te zijn:) nu ondertussen 16 weken. Gaat heel spannend.dus het is niet altijd 100 procent juist wat ze zeggen:) succes met je zwangerschap, ben blij voor je!
Groetjes uit Turkije
24 dagen geleden
Hii,
Ik zag dat je graag je zwangerschap wilt delen met anderen als je wilt kan je ook in een whatsappgroepje komen met andere zwangere, ik stuur je eff een vriendschapsverzoek