Ik wilde graag mijn zwangerschap met jullie delen en ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen..
Ik ben inmiddels +- zo'n 10 a 11 weken zwanger..
Heb aanstaande zaterdag mijn 3D echo, kan haast niet meer wachten haha!
Ik ben al heel wat jaartjes bezig met zwanger worden en telkens liep het uit op een spontane miskraam,
En op het moment dat ik er bijna niet meer op durfde te hopen,
Begonnen me borsten pijn te doen.
Me tepelhof werd groter en donkerder
Me menstruatie bleef uit, helemaal in spanning deed ik een test, en tot mijn verassing zag ik een hele hele lichte streep,
Durfde het bijna niet te geloven..
Paar dagen later weer een test en weer een en weer een en weer een haha en het lichte streepje werd wel steeds duidelijker..
Zo'n 5 a 6 weken later bloeide ik behoorlijk flink,
Helemaal over mijn toeren vol verdriet belde ik de verloskundige
Heel erg bang dat het dus een miskraam was..
Kon er gelukkig meteen terecht voor een echo..
Toen ze de echo bekeek zei ze dat het helaas inderdaad een miskraam was en wees naar het beeld en zei kijk in de baarmoeder zitten nog enkele bloedstolsels maar het zit er niet meer..
Ik was zo gebroken..
En dacht toen echt, ik was zo bang dat mijn droom nooit werkelijkheid zou worden, stond op het punt het bijna op te geven..
Tot dat ik ineens merkte na 3 a 4 weken dat ik de zwangerschaps kwaaltjes nog steeds erg had en me borsten waren zo erg aan het groeien ben inmiddels zo'n anderhalve cup groter al haha dus nou deed ik ongeveer een week geleden weer een test ..
Tot mijn verassing zag ik nog steeds een licht streepje, gisteren weer een test
Barsten helemaal in tranen uit kon het bijna niet geloven! Dik positief!
Daarna weeer een
Daarna een digitale
Dolgelukkig belde ik de verloskundige terug..
Wat bleek nou?
Had ze het verkeerd gezien en ben ik nu toch dus inmiddels 10 a 11 weken zwanger!