5 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik weet niet meer precies hoe dit mijn eerste zwangerschap was, maar heb ook sommige dagen dat ik nauwelijks misselijk ben, geen pijnlijke borsten meer heb en ook helemaal niet meer moe of een zwanger gevoel. Super onzeker word ik er van.. ben nu denk ik 6 wkn en heb wel ergens gelezen dat klachten kunnen komen en gaan en dit niet perse iets slechts hoeft te betekenen.. vind t maar niks die eerste 12 weken 😅

2 maanden geleden

Nou precies dit!! En ook precies vandaag. Mega onzeker wordt ik ervan. Heb dinsdag de vitaliteits echo en kan niet meer wachten!!!

2 maanden geleden

Blijkbaar zijn we ook niet de enigen hoor als je andere topics in de groep leest! Hopelijk zegt het niks en hebben we straks allemaal een mooie echo 🙏

2 maanden geleden

Pff ja vind het zo spannend na onze missed abortion. Helemaal omdat ik zo af en toe nog wat licht bruin bloed / roze verlies. Heel beangstigend! Durf niet eens positief te denken. Vorige was gewoon heel traumatisch

2 maanden geleden

Hier nog 1 die erg gefocust is op aanwezigheid van symptomen. Mijn 2 laatste mk zijn gestart nadat mijn symptomen weg waren. Mijn vk zegt ook dat de symptomen kunnen komen en gaan, maar door de ervaringen kan ik er niet meer op vertrouwen. Laten we hopen op een goede zwangerschap voor ons allemaal deze keer 🙏🙏🙏