5 Reacties

2 maanden geleden

ik snap je angst maar dit ziet er uit als innesteling kwaaltjes zeggen niet altijd iets ik ben nu 7 weken zwanger en had 2 weken geleden nog ontzettend pijnlijke borsten en nu helemaal niet meer van de week een goeie echo gehad met kloppend hartje. hopen dat het zo blijft natuurlijk. maar de angst kan ik begrijpen maar zou me hier nog niet al te druk over maken🫶🫶

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

ik snap je angst maar dit ziet er uit als innesteling kwaaltjes zeggen niet ...
Okee top! Heb zelf een echo gepland 30-8 (zelf betaald) ben heel benieuwd, ik hou wel rekening met een niet kloppend hartje. Dit kan op dat moment (6 weken en 2 dagen ) nog niet zichtbaar zijn.

2 maanden geleden

Hi! Ik heb dit ook een paar keer gehad. Echt heel lichtjes, maar nu niks meer gezien en ben 6+2 weken zwanger. Ik maakte mezelf toen ook helemaal gek, maar ze zeggen inderdaad dat het te maken kan hebben met innesteling! Ik heb 26 augustus mijn eerste echo, dus ben zo benieuwd of ik een kloppend hartje ga horen😊 ik zal me dus niet te druk maken! Zolang je volgens mij maar geen helder rood bloed verliest met hevige buikpijn.

2 maanden geleden

Hi! Ik heb dit ook een paar keer gehad. Echt heel lichtjes, maar nu niks me ...
Ah gelukkig! Spannend meiddd!!! Duim voor je 🤍 Ja 17 juni miskraam gehad, en die pijn is heel snel te herkennen, gelukkig nu geen kraampjes en rood rood bloedverlies gehad, hopelijk blijft de baby plakken 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Deffkuss

Ah gelukkig! Spannend meiddd!!! Duim voor je 🤍 Ja 17 juni miskraam geha ...
Ja echt super spannend! Wat lief, dankjewel!🤍 Ahh dan snap ik heel goed je angst nu🥺 maar als je nu niet het zelfde ervaart als toen, zal ik als ik jou was zo positief mogelijk blijven! Dat hoop ik ook echt voor je, duim ook voor jou🤍