17 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op kuss_ies
Wat een ondoordachtte reactie.
Nee hoezo?
Met zoiets ga je toch naar een huisarts, ipv een topic openen voor allerlei wilde verhalen.
Als het echt een wrat is, dan is het een soa, het is besmettelijk namelijk.
Ik hoop voor haar dat het wat anders lijkt te zijn, een huisarts kan dat oordelen.
Succes!
18 dagen geleden
Reactie op lor91
Nee hoezo?
Met zoiets ga je toch naar een huisarts, ipv een topic openen v ...
Woow wat kortzichtig! Genitale wratten worden veroorzaakt door het HPV virus , ja het valt inderdaad onder een soa . Maar zeker niet zo kortzichtig zoals jij het nu zegt ! Het kan namelijk zijn dat mw al langete drager is van het hpv virus en het zich nu uit tijdens de zwangerschap
18 dagen geleden
Reactie op Sylvia1419
Woow wat kortzichtig! Genitale wratten worden veroorzaakt door het HPV vir ...
Kon heg bijna niet lezen met je verkeerde grammatica en spelfouten. Dat je al langer drager bent van het virus doet er niet toe. Het valt onder een soa.
https://www.thuisarts.nl/wratten-op-penis-vagina-of-anus/ik-heb-wratten-op-mijn-penis-vagina-of-anus
18 dagen geleden
Reactie op lor91
Kon heg bijna niet lezen met je verkeerde grammatica en spelfouten. Dat je ...
Woow mag hopen dat je niet altijd zo gezellig bent ! En fijn dat ook jij een spelfout maakt!
Werk zelf als doktersassistente dus denk dat ik prima weet waar ik het over heb.
Ik wens je de dag die je verdient
18 dagen geleden
Reactie op Sylvia1419
Woow mag hopen dat je niet altijd zo gezellig bent ! En fijn dat ook jij ee ...
Terwijl jij degene bent die mij aanvalt! Je kon ook je informatie uitwisselen, zonder op mij persoonlijk te reageren. Een doktersassistent die niet weet waar een comma of een punt hoort, zegt ook veel over de praktijk waar je werkt.
Het is een soa. Goed voor haar om te weten. Nogmaals ze kan beter naar een huisarts, dan hier een topic over openen. Dan kan zij de juiste informatie krijgen.
18 dagen geleden
Reactie op lor91
Terwijl jij degene bent die mij aanvalt! Je kon ook je informatie uitwissel ...
Ik vroeg niet om tips of wat ik ermee moet doen. Ik vroeg alleen of het vaker voorkomt en of er mensen zijn die al geholpen werden met meer info. door hun huisarts. Ik zal zeker naar de huisarts gaan. Bedankt voor je hulp.
MOD
18 dagen geleden
He dames,
Zullen we het gezellig houden? Persoonlijke aanvallen zijn hier echt niet nodig en daarbij tegen onze gedragsregels.
Liefs,
Micky
MOD
17 dagen geleden
Hi dames,
Nog een keer het verzoek om onderlinge ruzies achterwege te laten en on-topic te reageren. Ik heb 2 reacties die doorgingen na mijn vorige bericht weggehaald.
Liefs,
Micky
17 dagen geleden
@zuiverevuurvlieg
Ik heb denk ik hetzelfde gehad wat jij nu beschrijft tijdens mijn vorige zwangerschap, kwamen rond 25+ weken opzetten en behoorlijk pijnlijk met aanraken. Ik moest toen toevallig bij de gynaecoloog zijn en die gaf het niet de benaming wrat, ze gaf aan dat het echt een zeer voorkomend iets is tijdens de zwangerschap en de bultjes vanzelf verdwijnen. Ze gingen bij mij gelijk weg na de bevalling. Als je dat ook hebt, zou ik er niet teveel zorgen om maken ☺️
Heb je nog vragen dan kan je me altijd berichten 😁
17 dagen geleden
Hier ook een tijdens mijn eerste zwangerschap last gekregen van steelwratjes bij mijn schaamlippen. Volgens de verloskundige kon dit inderdaad door de hormonen komen. Na de bevalling zijn deze vanzelf weg gegaan. Ik ben nu 19 weken zwanger en voel er sinds een paar weken weer zitten. Ze doen verder geen pijn, voelt alleen beetje gek. Goed dat je het even bij de huisarts laat checken en anders zou ik het na vragen/laten kijken bij je verloskundige.
16 dagen geleden
Hi !!
Het loopt hier niet helemaal lekker !
Ik wil jullie vragen om het vriendelijk en respectvol te houden .
Onjuist medisch advies geven is erg gevaarlijk , topicstarter ik zou echt uitgaan van het advies van de huisdokter .
Liefs,
Jaleesa |Moderator