6 Reacties

vorig jaar

Ik bedoel natuurlijk het merk Zazu

vorig jaar

Je kindje luistert nu naar jouw hartslag, dus wennen aanhet geluid van die knuffel is niet nodig. Ik vind persoonlijk het ook belachelijk veel geld voor een knuffel en ik zou elektronica ook niet zo dicht bij mijn kindje in bed leggen. Hier werkte het prima om een Bluetooth Speaker aan te zetten met white noise speciaal voor baby's via Spotify.

vorig jaar

Persoonlijk zou ik zelf pas kijken of je kindje het nodig heeft als het kindje er is. Echt zonde van je geld, zelf kreeg ik een schaap met hartslag maar nooit gebruikt. Mijn dochtertje sliep gewoon zonder is. Ben zelf er ook huiverig voor, stel je voor dat de batterij leeg is of hij is stuk/vergeten dan zit je ermee want je kind kan niet slapen zonder🤷🏽‍♀️

vorig jaar

Vind dit soort dingen altijd onzin. Baby heeft genoeg aan mama. Vriendin van me heeft zo hartslag knuffel gehad maar deed niks voor haar kind, werd er niet rustig van ofso.

vorig jaar

Jaa deze. Hij lag vlak naast haar bedje en met de huilsensor kwam er een muziekje als ze overstuur was. Vaak was ze dan alweer rustig voordat ik bij haar kamer was.