14 Reacties

9 maanden geleden

Canva?

9 maanden geleden

Kaartje2go. Daar heb je de optie om het weg te laten.

9 maanden geleden

https://hippe-geboortekaartjes.nl/zelf-geboortekaartjes-maken Via deze website is het mogelijk om zelf een kaartje te ontwerpen. Het kaartje kun je opslaan en terug vinden bij eigen collectie in jouw account. Waarschijnlijk staat er dan ook geen reclame achterop. Mocht dat wel zo zijn kun je naar info@hippe-geboortekaartjes.nl een mailtje sturen om dit te laten verwijderen. Dit doen zij kosteloos :)

9 maanden geleden

Wij maakten ons kaartje via canva en gingen daarna zelf naar de drukker :)

9 maanden geleden

Okee top dankje wel allemaal!

9 maanden geleden

Wij laten het printen bij vistaprint. Er staat geen reclame van hun op gelukkig.

9 maanden geleden

Via een plaatselijke drukker

9 maanden geleden

Wij waren erg blij met PeterPrint! Veel opties in formaten, papiersoorten en afwerkingen etc. Goede kwaliteit.

9 maanden geleden

Koningkaart, ook geen merknaam

9 maanden geleden

Made for moments hadden wij bij de eerste (en nu straks ook voor de tweede). Daar staat geen reclame op.

9 maanden geleden

Reactie op Leanbo

Made for moments hadden wij bij de eerste (en nu straks ook voor de tweede) ...
Staat wel heel klein madeformoments op bij mij, in een hoekje!

9 maanden geleden

Drukwerkdeal!

9 maanden geleden

Reactie op Laurameowra

Drukwerkdeal!
Super snel en super veel keuze uit papier soorten etc. Ik gebruik ze vaak voor drukwerk voor een restaurant en het is altijd goed. Als je er niet uitkomt kun je altijd hun klantenservice bellen, die denken heel erg goed mee.

9 maanden geleden

Mycards heb ik het vorige keer ook van. Als je zelf kaartje ontwerpt dan krijg je geen logo van hen op je kaartje