15 Reacties

één maand geleden

Mijn eerste dag van laatste menstruatie was op 18 juli. Eerste afspraak op 13 september. Spannend!

één maand geleden

Bij mij was dat 18 juli! Dus nu 5+4. Ik heb op 5 september m’n eerste echo en meteen de intake bij de VK.

één maand geleden

22 juli hier, vanochtend net een positieve test gehad

één maand geleden

Hebben jullie al klachten?

één maand geleden

Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 19 juli ook! Ik heb 16 september de eerste echo! Spannend he om daarop te wachten 🤭

één maand geleden

Reactie op mm0320

Hebben jullie al klachten?
In het begin wat duizelig,dat lijkt nu weg te zijn getrokken. Nu vermoeid vooral. Met vlagen wat misselijk en licht in het hoofd. Maar dat is misschien 2 minuten als ik het niet overdrijf

één maand geleden

Ik ben duizelig en misselijk, weeïg gevoel in mn maag. Erg vervelend en dat zo vroeg al. Nu nog lekker vakantie maar over 2 weken weer aan het werk…..

één maand geleden

Mijn laatste menstruatie was 21 juli. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Heb 11 september mijn eerste echo, moest iets later ivm dat mijn vriend alleen op woensdag kan 🥺🥰

één maand geleden

Reactie op mm0320

Hebben jullie al klachten?
Oh en de hele dag door pijnlijke borsten, wanneer ik uit bed kom, en de zwaartekracht z'n werk doet. Oeff 🥲 m'n vriend vind het vooral heel interessant dat ze nu al iets groter zijn hahaha. En jij heb jij klachten?

één maand geleden

Reactie op mm0320

Hebben jullie al klachten?
Moe, veel honger, zere borsten (wel wisselend, die ene dag wel de andere weer niet) en met vlagen misselijk. Bij mijn eerste was ik met 5+4 al heel misselijk, helemaal geen eetlust. Beniuwd of het nog komt deze keer

één maand geleden

Reactie op mm0320

Hebben jullie al klachten?
Ik ben heel erg misselijk de gehele dag, lichte menstruatie krampjes (meer zeurende krampjes) en duizelig vooral

één maand geleden

Reactie op mm0320

Ik ben duizelig en misselijk, weeïg gevoel in mn maag. Erg vervelend en dat ...
Oh ik hoop voor je dat je er niet lang last van zult hebben! En inderdaad wel vervelend dat het nu al zo is. Hopelijk is het over 2 weken al minder en kan je wat relaxter aan het werk. Ik heb nu mijn laatste werkweek en dan vrijdag lekker vakantie, dat is wel lekker met de vermoeidheid

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Oh ik hoop voor je dat je er niet lang last van zult hebben! En inderdaad w ...
Ja snap ik! Lekker genieten en uitrusten!!

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik ben heel erg misselijk de gehele dag, lichte menstruatie krampjes (meer ...
Ah wat balen zeg

één maand geleden

Reactie op mm0320

Hebben jullie al klachten?
Tot nu toe een opgezette buik (zullen de darmen zijn) en wel regelmatig krampjes, vaak na een scheet wel weer weg 😅 verder de ene dag de hele dag honger en de volgende dag helemaal geen trek. Ik kan er nog niet echt een pijl op trekken. Is mijn 1e zwangerschap, dus ben benieuwd wat ons verder te wachten staat haha!