11 Reacties
één maand geleden
Ik ben hier wel op getest, dit omdat ik in de kinderopvang werk! ☺️ getest op de vijfde ziekte en waterpokken.
één maand geleden
Ik werk ook op een basisschool en heb mij wel laten testen hierop, ookal kom ik minder in aanraking met de kleintjes.
Ik ken je prikangst. Hier heb ik ook enorm veel last van gehad. Ik kan je ook vertellen dat door mijn hele ivf traject ik zo vaak geprikt ben, de angst nu een stuk minder is geworden.
Het blijft natuurlijk jouw keuze, maar bedenk ook dat deze angst gevoed wordt door je eigen gedachtes. Door dit juist aan te pakken en op deze momenten te oefenen met helpende gedachtes kan het je misschien helpen deze angst te verminderen.
Het blijft nog steeds een ding, maar ik heb veel meer de controle over hoe ik erin sta: ik ga niet dood en het gaat voorbij.
Succes en een mooie zwangerschap ❤️
één maand geleden
Ik werk met kids en ben getest. Eerste keer is het lab ook vergeten mee te nemen in de test dus moest ook opnieuw gaan.
Heb getest om CMV en Parvo
Allebei ooit gehad, alleen cmv kan je dus weer krijgen, dus weinig nut om je eigenlijk op te testen.
één maand geleden
Ik heb een zoontje van 1 en werd er ook op getest.
Ik ben er wel blij om.
Ons zoontje kreeg toevallig diezelfde week een ziekte met vlekjes.
Ik vond 't wel prettig om te weten dat t niet gevaarlijk is.
Onjuist wel dat je extra goed in de gaten gehouden kan worden en niet te laat bent