11 Reacties

19 dagen geleden

Ik ben hier wel op getest, dit omdat ik in de kinderopvang werk! ☺️ getest op de vijfde ziekte en waterpokken.

19 dagen geleden

Ik ben getest, omdat ik voor een groep 1/2 sta en de peuters twee keer per week een uurtje op bezoek komen. Mijn verloskundige gaf aan dat ze om deze reden dit toch even wilde checken.

19 dagen geleden

Ik werk niet met kinderen en ben hier ook niet standaard op getest. Heb zelf ook een dochter van bijna 2 die 1 dag in de week naar de opvang gaat.

18 dagen geleden

Ik weet dat ik de vijfde ziekte heb gehad, op mijn 21e (t was vreselijk😣) De VK zei dat ze het eerder niet standaard testte maar nu wel, voor mij is dat dus niet nodig.

18 dagen geleden

Bij mij is het ook getest omdat ik op een babygroep werk. Ik heb er geen antistoffen tegen dus moet erg opletten.

18 dagen geleden

Wel op getest, omdat ik een kleine van 2,5 heb. Helaas geen anti stoffen. Dus hopelijk gaat het aan ons voorbij.

18 dagen geleden

Ik werk ook op een basisschool en heb mij wel laten testen hierop, ookal kom ik minder in aanraking met de kleintjes. Ik ken je prikangst. Hier heb ik ook enorm veel last van gehad. Ik kan je ook vertellen dat door mijn hele ivf traject ik zo vaak geprikt ben, de angst nu een stuk minder is geworden. Het blijft natuurlijk jouw keuze, maar bedenk ook dat deze angst gevoed wordt door je eigen gedachtes. Door dit juist aan te pakken en op deze momenten te oefenen met helpende gedachtes kan het je misschien helpen deze angst te verminderen. Het blijft nog steeds een ding, maar ik heb veel meer de controle over hoe ik erin sta: ik ga niet dood en het gaat voorbij. Succes en een mooie zwangerschap ❤️

18 dagen geleden

Ik ben ook getest, omdat ik een kleine van 1,5 heb. Niet omdat ik met kinderen werk. Vind het toch wel fijn om te weten, maar heb gelukkig antistoffen.

17 dagen geleden

Ik werk met kids en ben getest. Eerste keer is het lab ook vergeten mee te nemen in de test dus moest ook opnieuw gaan. Heb getest om CMV en Parvo Allebei ooit gehad, alleen cmv kan je dus weer krijgen, dus weinig nut om je eigenlijk op te testen.

17 dagen geleden

Ik heb een zoontje van 1 en werd er ook op getest. Ik ben er wel blij om. Ons zoontje kreeg toevallig diezelfde week een ziekte met vlekjes. Ik vond 't wel prettig om te weten dat t niet gevaarlijk is. Onjuist wel dat je extra goed in de gaten gehouden kan worden en niet te laat bent

17 dagen geleden

Ik werk met kleuters en ben getest. Ik heb het ooit gehad, scheelt toch weer wat extra opletten.