12 Reacties

één maand geleden

Ik had precies hetzelfde.. nu dagelijks 1 zakje macrogol op recept vd huisarts en nergens meer last van

één maand geleden

Reactie op madelief95

Ik had precies hetzelfde.. nu dagelijks 1 zakje macrogol op recept vd huisa ...
Ik heb die ook liggen maar was beetje huiverig om ze nu in te nemen tijdens de zwangerschap, dan ga ik dat toch eens proberen dankjewel voor je tip!!

één maand geleden

Reactie op miessss

Ik heb die ook liggen maar was beetje huiverig om ze nu in te nemen tijdens ...
Volgens mijn huisarts veilig om te gebruiken de gehele zwangerschap 😊 hopelijk helpt het!

één maand geleden

Ik gebruik al jaren macrogol. Bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon gebruikt en nu ook nog steeds. Anders ga ik sowieso niet. Echt een aanrader wat dat betreft!

één maand geleden

Kijk wel uit met plotselinge diarree want dat kan overloop diarree zijn, dus dan zit je eigenlijk nog verstopt!

één maand geleden

Bij mij helpt het om elke ochtend een kiwi te eten, nu geen last meer van obstipatie. Valt altijd te proberen misschien voor je.

één maand geleden

Ik doe elke dag een lepeltje lijnzaad in mijn yoghurt en dat helpt voorlopig voldoende om om de paar dagen te kunnen gaan. Voldoende drinken ook.

één maand geleden

Yakult doet hier wonderen! 👌🏼

één maand geleden

Voor mii helpt voldoende water drinken (mininaal 1,5 ), elke dag stukje lopen, genoev groete/fruit eten.

één maand geleden

Drink elke ochtend eerst een glas warm water, dit kan enorm helpen! Als dat te saai is kan je er gember of citroen in doen. Een goede bak warme havermout kan ook helpen, maar moet je wel zin in hebben. Verder kan magnesium echt enorm helpen, sowieso belangrijk te nemen in de zwangerschap. Kan als supplement en/of magnesium voetenbadjes! Probeer daarnaast te wandelen en niet te veel stil te zitten. 🧡

één maand geleden

Je zou magnesiumoxide kunnen nemen, dat helpt stoelgang op gang. Overleg het wel vooraf met je huisarts/apotheek. Je kan er bij hoge dosis diarree van krijgen, dat zal je even moeten uitvinden welke hoeveelheid voor je past. Ik neem het voor andere problemen in mn darmen, maar het help ook bij obstipatie 😊

één maand geleden

Inderdaad macrogol in overleg met de huisarts (ook voor straks na de bevalling een goede tip).