102 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad, mijn gevoel was al een tijdje niet goed. Bij mijn vorige zwangerschap op en top misselijk en gevoelige borsten, en nu niks... en de groei blijkt inderdaad achter te lopen. Wel een kloppend hartje, dus volgende week terugkomen. Maar waarschijnlijk wordt het een miskraam. Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar vertrouw op je gevoel. En: je kan niets eraan veranderen, wat de uitkomst ook is. Mijn vorige zwangerschap is na 23 beëindigd na een slechte 20 weken echo, dus dan liever nu dan weer pas met die termijn. Jij voelt je zwanger, dus het komt vast helemaal goed!! Succes!

2 maanden geleden

Reactie op Ster24

Vandaag eerste echo gehad, mijn gevoel was al een tijdje niet goed. Bij mij ...
Wat erg voor jou om dit mindere bericht van je te lezen🥲 maar inderdaad wat ook de realiteit kan zijn.. Ik hoop voor jou dat er een wonder gebeurd en 👶🏼alsnog goed gaat groeien.. ❤️ Dankjewel voor je bericht. Toch fijn om even mensen hierover te spreken. 🍀❤️ Ik ga weer rustig proberen af te wachten en inderdaad veranderen kan toch niet!!

één maand geleden

Haii ik heb met 6+1 weken al me eerste echo gehad en daar ook al een kloppend hartje gezien! Hiervoor een miskraam gehad en toen voelde ik ook al aan dat het niet helemaal klopte en goed zat en dat bleek ook te kloppen en nu voelt het allemaal goed en voel ik ook dat het goed zit dus het is echt naar je gevoel luisteren dat zegt meestal al heel veel ! Zoals k jou nu hoor verwacht ik dat alles goed zit hoor 🍀🍀maar blijft altijd spannend ❤️❤️

één maand geleden

Ik was zo zenuwachtig was er gewoon ziek van door mijn eerdere miskraam is 2022 Eenmaal het hartje gezien kon kk wel een gat in de lucht springen maar ik kon alleen maar huilen van blijdschap 😍🥺 Maar ik voel mij verder, alleen moe en zere borsten verder geen bloed verlies gelukkig🤞🏼

één maand geleden

Gister eerste echo met 6w6d gehad, ik dacht zelf iets verder te zijn. Groei klopt en het hartje ook!! 13 sept termijn echo🤍🤍

één maand geleden

Reactie op lizzy017

Haii ik heb met 6+1 weken al me eerste echo gehad en daar ook al een kloppe ...
Wat fijn om te horen 🥰 probeer nu lekker dus te genieten van de zwangerschap! Ookal blijft elke aanstaande echo’s nog spannend denk ik… 😅 Hopelijk krijgen we maandag ook positief nieuws te horen 😃

één maand geleden

Reactie op aly123

Gister eerste echo met 6w6d gehad, ik dacht zelf iets verder te zijn. Groei ...
Fijn om te horen!! 🥰

één maand geleden

Reactie op R.Roode

Ik was zo zenuwachtig was er gewoon ziek van door mijn eerdere miskraam is ...
Wat fijn!!! 🩷🩵 ik ben ook zo zenuwachtig als ik er ook denk pfff.. nog 2 dagen wachten zo eng! Maar mijn gevoel zit eigenlijk wel goed dus hoop echt op positief nieuws 🍀 Hoe ver ben je nu?

één maand geleden

Nog 18 dagen voordat wij baby gaan kijken 🥹 Ben wel zenuwachtig, kon het ook eerder plannen maar ben bang dat dat te vroeg is en je dus weinig ziet. Ik wacht nog ff af 🤞🏼🍀

één maand geleden

Reactie op mellens

Nog 18 dagen voordat wij baby gaan kijken 🥹 Ben wel zenuwachtig, kon het o ...
Hoe ver ben je nu? Spannend he dat afwachten🙈 Doe jij nu ook rond de 8 weken eerste echo of nog later?

één maand geleden

Reactie op Moosss

Hoe ver ben je nu? Spannend he dat afwachten🙈 Doe jij nu ook rond de 8 w ...
4w6d 🥹 ja op 7,5 week zoiets is het dan 🙏🏼 En jij? 🤗

één maand geleden

Reactie op mellens

4w6d 🥹 ja op 7,5 week zoiets is het dan 🙏🏼 En jij? 🤗
Ik heb aanstaande maandag mijn eerste echo en ben dan als het klopt precies 8 weken.. Mijn verloskundige wou ook echt pas vanaf 7/8 weken inplannen. En kwam er ook al bij 3/4 weken achter dat ik zwanger was. Dus al weer tijd gewacht maar maandag is het eindelijk zo ver!! 🍀💕

één maand geleden

Ik heb over 2 weken me eerste echo als het goed is ben ik dan 8/10 weken aangezien dit ongepland was heb ik niet zo goed opgelet op mijn menstruatie… ik vindt het super eng en ben enorm zenuwachtig inmiddels wel veel kwaaltjes zoals vermoeid en vreslijk misselijk.. hebben jullie ook last van kramp rondom de baarmoeder? Heb er al de hele dag last van

één maand geleden

Reactie op Ster24

Vandaag eerste echo gehad, mijn gevoel was al een tijdje niet goed. Bij mij ...
Sterkte met het lange wachten en hoe het ook afloopt!

één maand geleden

Ik moet nog 6 dagen wachten tot vit echo, ben dan 8+3, TE anderhalve week later. Denk dat ik het die dag spannend zal vinden maar het voelt zo goed daar hou ik me aan vast :) succes met de gezonde (en evt. minder gezonde) spanning allemaal!

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Ik moet nog 6 dagen wachten tot vit echo, ben dan 8+3, TE anderhalve week l ...
Inderdaad en wij kunnen er niets aan veranderen… Dankjewel en jij ook succes 🍀

één maand geleden

Reactie op Tara Catherina

Ik heb over 2 weken me eerste echo als het goed is ben ik dan 8/10 weken aa ...
Spannend!! 🍀 Jaa ik had dat ook maar soms de ene dag erger dan de andere dag maar dan ook niet de gehele dag door. Ik ben ook zo zenuwachtig 😫 Laten we van iets positiefs uitgaan allemaal🍀🍀🍀

één maand geleden

Vrijdag de eerste echo dan ben ik 6w6d, ik ben zo benieuwd of we al iets gaan zien en/of horen..🤞 10 september de termijnecho.

één maand geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad (bleek 6+6 te zijn) ze moest wel goed zoeken want mijn darmen zaten in de weg 😅. Was even spannend maar uiteindelijk een kloppend hartje gezien dus wij zijn heel blij! 🥰

één maand geleden

Nog 10 dagen tot de eerste echo, dan ben ik 7+1 zwanger. Verder heb ik weinig tot geen kwaaltjes. Super benieuwd naar de echo 🍀