102 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lisalois

Ik ook pas 10-09 de eerste, wat duurt het allemaal lang hè.
Jaa vreselijk. Ik wil het ook al zo graag vertellen maar willen eerst een kloppend hartje zien. Is wel onze tweede dus weet gelukkig hoe het allemaal gaat

één maand geleden

Reactie op sheey

Jaa vreselijk. Ik wil het ook al zo graag vertellen maar willen eerst een k ...
Jaa! Voor mij is alles nieuw. Ik ben soms beetje onzeker en wil hulp vragen aan anderen maar wil eerst een kloppend hartje zien. Kan niet wachten tot dat iedereen het weet

één maand geleden

Vandaag eerste echo gehad en ik was heel zenuwachtig. Gelukkig stelde de verloskundige voor om gelijk de echo te doen en daar was direct een kloppend hartje op zichtbaar. Het is inderdaad even wachten op de eerste echo, maar bij ons lukte het om het de laatste dagen een beetje los te laten. We hadden wat leuke uitjes ingepland en op de dag zelf is het gewoon spannend! Ik hoop dat je een goede echo hebt! 😊❤️

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Heb net m'n eerste echo gehad, was super nerveus. Maar het viel me mee. De ...
Precies hetzelfde als bij mij! Ook een weekje teruggezet naar 7 weken en ook een mooi kloppend hartje 🥰 Super bijzonder he die eerste echo! Op naar de tweede 🥳

één maand geleden

Reactie op Lunakate

Vandaag eerste echo gehad en ik was heel zenuwachtig. Gelukkig stelde de ve ...
Ah wat fijn zo 🥰!! Gefeliciteerd Wij hebben ook een goede echo gehad met een kloppend hartje Nu weer afwachten voor de volgende 🙈 Maar ik probeer het indd ook wat meer los te laten en mijn gevoel zit gewoon goed dus het zal allemaal goed komen 🍀

één maand geleden

Ik was gisteren aan de beurt, en alles was zo goed als het al voelt :) ik was best verbaasd dat het al via mijn buik lukte bij 8+5. Hele fijne vk ook.

één maand geleden

Reactie op Moosss

Precies hetzelfde als bij mij! Ook een weekje teruggezet naar 7 weken en oo ...
Zeker heel bijzonder je eigen ukkie zo te zien. Is ergens nog wel wat onwerkelijk dat ons wondertje in mij groeit🥰 Op naar de tweede echo op 16 sept

één maand geleden

Onze eerste echo was afgelopen week. Één mooi kloppend hartje en goed groeiend kindje, zoals via mijn eigen berekening. ❤️ Daarna vertelde de verloskundige dat ze nog twee vruchtzakjes zag, of er wel of niet wat in zat kon ze niet goed zien. Hopelijk de volgende echo beter. Het is nu afwachten. Mogelijk verlies ik nog wat bloed, vertelde ze. Spannend! Het houdt me bezig merk ik

één maand geleden

Hebben jullie ook de gedachte gehad “wat als het niet goed is” en dan denken dat dat je gevoel is ipv je hoofd? Ik voel me 100% zwanger maar ben echt bang om teleurgesteld te worden. Nog 9 dagen 🤞🏼

één maand geleden

Vanavond eerste echo gehad. Berekening zelf was 8 weken maar ben 8+5.. sterk kloppend hartje 🥰

één maand geleden

Hier ook een goeie boon met een sterk hartje! Ze meette het op 6+4, maar het leek een beetje naar achter gekanteld, dus de 7+2 die ik zelf had berekend zou goed kunnen kloppen. Heel bijzondere ervaring!

één maand geleden

Wij waren vandaag aan de beurt🥰 met 6+6 een kloppend hartje mogen zien! Al onze zenuwen en zorgen zijn weg en gaan nu vooral genieten van deze bijzondere tijd. Hiervoor hebben we alleen maar vroege miskramen gehad en een operatie… dit voelt, na al die tijd, als een droom! We zitten echt op een roze wolk en komen er voorlopig niet af🤭

één maand geleden

Reactie op mellens

Hebben jullie ook de gedachte gehad “wat als het niet goed is” en dan denke ...
Dat heb ik ook heel erg! Zelfs al een echo gehad met 5,5 en met een goed kloppend hartje. Maar ben zo bang teleurgesteld te worden.

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Onze eerste echo was afgelopen week. Één mooi kloppend hartje en goed groei ...
Jeetje wat spannend, dus mogelijk misschien een drieling? Wanneer heb je weer een echo?

één maand geleden

Reactie op Firefly

Jeetje wat spannend, dus mogelijk misschien een drieling? Wanneer heb je we ...
Zou kunnen... 19 september, duurt nog eventjes! 😅

één maand geleden

Ik ben donderdag aan de beurt en ik kan echt niet wachten. Alhoewel ik zwangerschap klachten ervaar, heb ik soms toch wat nare gedachtes ‘wat als het nou toch mis is’ pfff. Is de echo bij jullie trouwens gewoon uitwendig?

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Zeker heel bijzonder je eigen ukkie zo te zien. Is ergens nog wel wat onwer ...
Ik heb de tweede echo 18 september 🤩

één maand geleden

Reactie op saarrtje

Ik ben donderdag aan de beurt en ik kan echt niet wachten. Alhoewel ik zwan ...
Je bent bijna aan de beurt!! 🤩 Had ik ook… maar je eigen gevoel zegt veel 🥰 plus je kan er toch niks aan veranderen hoe het nu is…. Ik had een inwendige echo!

één maand geleden

Ik ben pas 16 September aan de beurt, ik ben dan 8+1 dag.. mijn partner en ik vinden het allemaal nog onwerkelijk, ookal hebben we meerdere testen in onze handen gehad en heb ik ook wel kwaaltjes te pakken. De angst dat het teleurstellend is zal er altijd zijn. Juist omdat de wil er zo graag is. Ik heb 2x wat bruin bloed verlies gehad, maar ook echt minimaal en na 1x vegen was het weg. Schijnt er bij te horen, alsware.. de baarmoeder die zich schoonmaakt voor een nieuw leventje. 😅

één maand geleden

goed kloppend hartje gezien❤️ 8+2 weken