102 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kayleigh B

Ik ben pas 16 September aan de beurt, ik ben dan 8+1 dag.. mijn partner en ...
Ik had ook wat vaker bruin bloed verlies voor 6/7 weken. Bij mijn eerste echo een mooi kloppend hartje te zien gelukkig. Ik kon het ook pas echt geloven toen we de eerste echo zagen haha! Vertrouw op je gevoel het komt vast goed en je kan er niks aan veranderen! 🩵🩷

één maand geleden

Reactie op Moosss

Ik had ook wat vaker bruin bloed verlies voor 6/7 weken. Bij mijn eerste ec ...
Dat is het ook hoor, als je een 'echo' in je handen hebt, maakt het allemaal wat meer werkelijk. Heb ook niet continue verlies gehad en voel me nog steeds goed. We verheugen ons op de echo. 🤗

één maand geleden

Nog 2 dagen 🥹 Ik word nu wel zenuwachtig!! Hoop zo dat het goed is 🍀🤞🏼

één maand geleden

Reactie op mellens

Nog 2 dagen 🥹 Ik word nu wel zenuwachtig!! Hoop zo dat het goed is 🍀🤞🏼
Ik ook over 2 dagen.. weer zo spannend pff. Hoelaat mag jij woensdag?

één maand geleden

Reactie op NorahNaica

Ik ook over 2 dagen.. weer zo spannend pff. Hoelaat mag jij woensdag?
‘s middags 15u! Jij? 😊

één maand geleden

Reactie op mellens

‘s middags 15u! Jij? 😊
Een uurtje later om 16:00😊 Ik hoop zo dat ze geen bevalling heeft, dan word ik afgebeld 🤞🏼

één maand geleden

Wij hadden net de tweede echo (termijnecho, onze praktijk doet ook vitaliteitsecho's) en pinda was alweer een stuk gegroeid (10+0 vandaag), nu ook armen en benen zichtbaar, duidelijk hartje en maagje en pinda was fanatiek aan het bewegen! Was er toch even van ontroerd 🥰 dit gun ik jullie allemaal!

één maand geleden

Vandaag de derde echo (8 weken) en een sterk kloppend hartje gehoord! 📢❤️

één maand geleden

Reactie op NorahNaica

Een uurtje later om 16:00😊 Ik hoop zo dat ze geen bevalling heeft, dan wo ...
Ooeeh spannend! Ik kijk er echt naar uit, ik hoop voor ons beide op goed nieuws 🙏🏼

één maand geleden

Vandaag goed nieuws bij de eerste echo :) Kloppend hartje. Qua termijn wel 6 dagen korter dan ikzelf dacht, maar dit kan komen doordat ik datum miskraam (vorige maand) had gerekend als eerste dag cyclus, maar eisprong kan dan toch wat later zijn geweest. Dan nu 6+4.

één maand geleden

Reactie op NorahNaica

Een uurtje later om 16:00😊 Ik hoop zo dat ze geen bevalling heeft, dan wo ...
Bijna!!! 🥹

één maand geleden

We hebben net ons kindje voor het eerst mogen zien! Prachtig sterk kloppend hartje mogen zien. Toen ik dat zag had ik het even niet meer want de spanning was toch flink opgelopen en de vraag of alles wel goed zou zijn. Qua groei is alles ook precies zoals het moet zijn. Over de weekjes de termijnecho.

één maand geleden

Reactie op mellens

Bijna!!! 🥹
Ja bijna.. probeer de hele dag afleiding te zoeken. Wat een zenuwen. Zo bang geworden na die MA van eind feb… Red jij het wat qua spanning?

één maand geleden

Reactie op NorahNaica

Ja bijna.. probeer de hele dag afleiding te zoeken. Wat een zenuwen. Zo ban ...
Ah ja dat kan ik me indenken. Lijkt me echt heel zenuwslopend. En toch hoop ik dat je een beetje hoop kunt houden 😊 Ja heb even een week aan was weggewerkt en dergelijke 😂

één maand geleden

💗 Zo blij en dankbaar!! Baby zit goed en een mooi kloppend hartje te zien 🥰 Ik was zo zenuwachtig maar nu voel ik nog meer liefde 🫶🏻

één maand geleden

Reactie op mellens

💗 Zo blij en dankbaar!! Baby zit goed en een mooi kloppend hartje te zien ...
Jaa Wat fijn!! 💗 Mijn echo was ook goed! 8+6 werd er gemeten, dacht zelf 8+4 dus super fijn!!

één maand geleden

Reactie op NorahNaica

Jaa Wat fijn!! 💗 Mijn echo was ook goed! 8+6 werd er gemeten, dacht zelf 8 ...
Aaaah geweldig🥰 gefeliciteerd!!

één maand geleden

Reactie op mellens

Aaaah geweldig🥰 gefeliciteerd!!
Jij ook!! 🥰

één maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Kloppend hartje en geschat op 8+2 terwijl eerder 7 werd gedacht, meevaller!

één maand geleden

Reactie op Jamie99

Vandaag de eerste echo gehad. Kloppend hartje en geschat op 8+2 terwijl eer ...
Dikke winst hihi