102 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kayleigh B

Dat is het ook hoor, als je een 'echo' in je handen hebt, maakt het allemaa ...
Hier ook! Maandag mogen we eindelijk. Zo spannend! Het ene moment vol met kwaaltjes maar als ik me”goed” voel ga ik twijfelen. En soms pijnlijke scheut in mn baarmoeder. Dus spannend

één maand geleden

Reactie op VlijtigeBloem449066

Hier ook! Maandag mogen we eindelijk. Zo spannend! Het ene moment vol met k ...
Wij mogen ook maandag voor de eerste echo!😍 zo spannend… hoelaat moet jij?

23 dagen geleden

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgende week vrijdag 😊

23 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgend ...
Mijn termijn echo ook! Half9 gelukkig gelijk al🥰

23 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgend ...
Hier nu momenteel 10+4. 8 oktober hebben wij de NIPT🤞

23 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgend ...
Hier al een goede termijnecho gehad afgelopen week, op naar de 13 weken echo 😊 Hoop op allemaal goede echo’s voor jullie! 🍀

23 dagen geleden

Hier ook een goede termijnecho gehad! De baby werd wakker nadat ik moest lachen dus we zag hem al alle kanten op bewegen. Dat was voor mijn vriend wel echt even een moment dat hij emotioneel werd en het voor hem helemaal echt werd. ❤️

23 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgend ...
Hier gat het goed met ukkie, met mij wat minder. Slaap erg slecht en ben overdag erg moe. Wij hebben komende zaterdag eerst onze bruiloft en dan hebben we donderdag 10 okt. De 13 weken echo. Zo spannend allemaal maar wel heel leuk ook. Misschien speeld dit ook iets mee met mijn onrustige slaap maar dat is het niet alleen, wat wel geen idee

23 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgend ...
Onze volgende ook volgende week vrijdag, de 13-weken echo 🍀❤️

23 dagen geleden

Ik heb 16 sep mijn vitaliteitsecho gehad. En die was magisch!! Ik kan niet wachten om de baby te zien. Mijn man was in de wolken en onze dochter ook. Het is super speciaal om dit met haar te kunnen delen🥰. De baby was gezond en het was een hele mooie en duidelijke echo. De baby bewoog goed, het hartje klopte en we hadden een voorlopige datum van koningadag 2025. Maar als de baby lijkt op zijn/haar grote zus dan zal het wel eerder komen 😅. 7 oktober hebben we onze termijnecho. Het wachten duurt heel lang voor mijn gevoel haha. Maar nog een weekje en dan kunnen we weer kijken. Dan ben ik 11 weken 24 oktober hebben we onze 13 weken echo. En dan is het officieel gedag zwaaien naar het eerste trimester. Heb nu al zin in alle gezellige schopjes en bewegingen. 🥰

23 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgend ...
De vitaliteitsecho was wat verwarrend, omdat er nog wat naast het kindje te zien was (bloeding of vruchtzakje(s). Gelukkig wel een kloppend hartje en één mooi gesloten vruchtzakje! De termijnecho was goed! Niks meer te zien van het afwijkende deel en een goed groeiend kindje van bijna 11 weken. A.s. vrijdag 4/10 de 13 weken op precies 13+0! Deze keer is mijn man wel mee (vorige zwangerschap niet i.v.m. werk). Heel veel zin in om dit samen te doen! 😍💗💙

22 dagen geleden

Ik voel nu net een beetje zo’n spanning opkomen als voor de eerste echo. Ik lees zoveel dingen over “na de eerste echo is het gestopt met groeien” etc. Dus hopen dat alles goed is vrijdag 🙏🏼 De osteopaat zei van de week ook, zij vond het in het begin ook “leven van echo naar echo” en I feel that 🥲

22 dagen geleden

Reactie op mellens

Ik voel nu net een beetje zo’n spanning opkomen als voor de eerste echo. Ik ...
Zo zit ik hier nu ook en dit was bij ons de vorige keer dus ook het geval. Morgen hebben wij onze tweede echo, de termijnecho. Ik kan helemaal geen reden vinden waarom het mis zou zijn, maar dan denk ik weer: een missed abortion merk je niet. Mag van mijn vriend niet doemdenken, maar ik ben héél blij en opgelucht als morgen goed is. Dan kan ik denk ik ook pas een beetje gaan genieten.

20 dagen geleden

Ik heb gisteren alweer de 13 weken echo gehad 🥰 Alles was goed gelukkig! De NIPT uitslag ook binnen en wederom ook goede uitslag. We zijn zo blij 🩷🩵 Over 3 weken hebben we een pretecho voor het geslacht. Dan ben ik 16w zwanger 🤩

19 dagen geleden

Reactie op Gerie Simone

Zo zit ik hier nu ook en dit was bij ons de vorige keer dus ook het geval. ...
Hoe was het?🥹

19 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe was het?🥹
Hartstikke goed! ❤️

19 dagen geleden

Reactie op Gerie Simone

Hartstikke goed! ❤️
Aaah wat fijn. Wij (of nouja voornamelijk ik) zitten nog even in spanning tot morgen 🥹

19 dagen geleden

Reactie op mellens

Aaah wat fijn. Wij (of nouja voornamelijk ik) zitten nog even in spanning t ...
Heel veel succes, blijven doorademen, haha 😄 Ze had hem nog amper op m'n buik gezet en zei gelijk: ik zie het hartje! Dat was het enige wat ik van haar wilde horen en we hebben het hartje zelf ook mooi horen kloppen. Is wel een last van m'n schouders moet ik zeggen. Laat maar weten hoe het is gegaan!

18 dagen geleden

Reactie op Gerie Simone

Heel veel succes, blijven doorademen, haha 😄 Ze had hem nog amper op m'n b ...
Ging goed! Uitgerekende datum 27 april zoals verwacht 😊 Hartje klopte mooi, baby was alleen veel aan het slapen haha 😴

18 dagen geleden

Reactie op mellens

Hoe gaat het nu met iedereen en de echo’s? Onze volgende staat voor volgend ...
Wij hebben onze 2e echo volgende week woensdag. Ben dan 11+3. Heel veel zin in maar blijft spannend. 🙌🏻😍