7 Reacties

2 maanden geleden

Als de verloskundige zegt dat het een mooi hartje is en dat t past bij de termijn, zou ik mij geen zorgen maken. Zelf de echo beoordelen als je er geen verstand van hebt, zoals je zelf zegt, lijkt me niet zo handig. Bloedverlies in het eerste trimester hoeft geen probleem te zijn dus ik zou vertrouwen op je verloskundige en als je het niet vertrouwt misschien nog een ander vragen (verloskundige of gynaecoloog) om mee te kijken.

2 maanden geleden

Ik weet niet of het iets helpt maar ik heb met mijn eerste zwangerschap de gehele zwangerschap gebloed echt elke 2/3 dagen van begin tm de bevalling. Er was nooit wat mis met mij of de kleine en ze konden ook geen oorzaak vinden voor het bloedden. Ik had gewoon pech zei de verloskundige. Na de geboorte is de placenta nog gecontroleerd maar ook daar was helemaal niks mis mee.

2 maanden geleden

Hee! Hopelijk heb je intussen al meer duidelijkheid. Ik zie wat je bedoeld en zou hetzelfde hebben gedaan en vergeleken. Heb je de verloskundige al gevraagd naar wat het zou kunnen zijn? Even uit mijn ervaring met lotgenoten (fertiliteitstraject) is dat soms bloedingen en bloedstolsels wat verdikte structuren weergeven op de echo. Zou dat kunnen? Want je geeft aan dat je bloedingen hebt of hebt gehad. Hopelijk weet je intussen al meer 🍀

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Ik weet niet of het iets helpt maar ik heb met mijn eerste zwangerschap de ...
Wauw wat bijzonder! Had je dan last van veel bloedingen of weinig?

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Wauw wat bijzonder! Had je dan last van veel bloedingen of weinig?
Best wel veel! Het was echt op en af elke 2/3dagen soms zelfs met stolsels en dan weer zonder. Vaak als ik begon met bloedden dan was het 30minuten tot 1uur daarna weer klaar en dat herhaalde zich gewoon. Ik heb de gehele zwangerschap met maandverband om gelopen 😂🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Best wel veel! Het was echt op en af elke 2/3dagen soms zelfs met stolsels ...
Jeetje! Echt heel gek en bijzonder! Denk dat dat ook wel veel onzekerheid bracht? Bijzonder en fijn dat het dus wél kan hahha

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Jeetje! Echt heel gek en bijzonder! Denk dat dat ook wel veel onzekerheid b ...
Enorm veel onzekerheid. ik stond dan ook streng onder controle in mijn 3e trimster ervoor. Maar ja gelukkig niks aan de hand geweest nu weer zwanger en tot noch toe geen bloeding. Met de vorige zwangerschap was dit nu al gaande. Zo zie je maar elke zwangerschap is anders