16 Reacties

2 maanden geleden

Hiii, ik ben gabriela en ben 22 jaar. Ik woon zelf nu nog in Leiden maar ik ga binnenkort verhuizen naar Dordrecht. Ik heb precies hetzelfde dus zou wel leuk zijn!!!

2 maanden geleden

Hee! Ik ben Sacha, 31, en ik woon ook in Rotterdam 😊

2 maanden geleden

Ik ben antoinet en woon in de Hoeksche Waard ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ik ben antoinet en woon in de Hoeksche Waard ☺️
Oh en 36, bijna 37 jaar. Zwanger van de eerste ☺️

2 maanden geleden

Hi! Ik ben 26 en kom ook uit de buurt van Dordrecht! Lijkt me leuk om in contact te komen met mommy’s to be in de omgeving!

2 maanden geleden

Hee, ik ben Jolanda, 26 en woon in Nieuwerkerk. Heb al een dochter van 19 maanden. Wel al veel vriendinnen leren kennen door mijn vorige zwangerschap, maar zo gezellig altijd om nieuwe mensen te leren kennen!

2 maanden geleden

Hee meiden, ik ben Suzanne, 27 jaar en kom uit de buurt van Dordrecht! Lijkt mij ook leuk om met nieuwe mommy's to be uit de buurt te kletsen!

2 maanden geleden

Hoi! Michelle 36, zwanger van de tweede, heb al een dochtertje van 2 jaar en 2 maanden 🥰 woon in de buurt van Rotterdam! Oh en nu 6+3 ongeveer en maandag m’n eerste echo 🍀🌈

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Hoi! Michelle 36, zwanger van de tweede, heb al een dochtertje van 2 jaar e ...
6+2 trouwens

2 maanden geleden

Hoi Deveney! Ik woon in Rotterdam, 30 jaar en ben uitgerekend in dezelfde maand als jij :)

2 maanden geleden

Hi, ik woon in Spijkenisse met mijn man en 2 konijnen. Ik ben 26. Nu 8w1d zwanger van ons eerste kindje, we vinden het enorm spannend!

2 maanden geleden

Hi! Ik woon in Berschenhoek (kwartiertje vanaf Rotterdam) samen met mijn man en onze hond. Ik ben 24 en zwanger van ons eerste kindje. Lijkt mij erg leuk om nieuwe mommy’s to be te leren kennen 💛

2 maanden geleden

Hi! Ik kom uit Rijswijk, ben 33 jaar en nu ongeveer 6 weken zwanger 💛

één maand geleden

Heeyy Deveney! Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik ben monifa 18, wel wat jonger maar sta zeker open🩷🥰 Ik kom uit ridderkerk:)

één maand geleden

Hi girl! Mijn naam is Rosa, 24 jaar en kom uit Rotterdam.