36 Reacties

één maand geleden

Leuk ! Ik volg eventjes mee. Ik kom ook zuid limburg en heb mij nog op dat gebied nergens in verdiept. Lees graag mee😘

één maand geleden

Reactie op Jocelynberger

Leuk ! Ik volg eventjes mee. Ik kom ook zuid limburg en heb mij nog op dat ...
Leuk 🥰. Welke stad/welk dorp woon je?

één maand geleden

Ik kom uit Geleen. Ik heb me er ook nog niet in verdiept, ik heb altijd een vast iemand waar ik voor massage ga. Ook buiten de zwangerschap

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Leuk 🥰. Welke stad/welk dorp woon je?
In heerlen en jij??

één maand geleden

Reactie op Jocelynberger

In heerlen en jij??
Voerendaal, vlakbij dus :)

één maand geleden

Reactie op Nicolle Verheugd

Ik kom uit Geleen. Ik heb me er ook nog niet in verdiept, ik heb altijd een ...
Ga je voor de zwangerschap nog iets anders doen wat je voor de zwangerschap niet deed?

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Voerendaal, vlakbij dus :)
Ohhh kijk! Super dichtbij. Super handig om ook eens een topic te hebben voor mensen in zuid limburg😊

één maand geleden

Heeee 👋🏻 hier nog iemand van 046! Bijna 12 weken zwanger 💘

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Ga je voor de zwangerschap nog iets anders doen wat je voor de zwangerschap ...
Ik ben nog zoekende wat ik allemaal kan doen. Tijdens de zwangerschap van de eerste had ik ontzettend veel pijn aan mijn rug en bekken. Deze zwangerschap begint het nu al. Dus moet even zoeken wat fijn voelt. Ik zwem wel meer dan voor de zwangerschap

één maand geleden

Hier ook uit Parkstad! 😄

één maand geleden

Reactie op Nicolle Verheugd

Ik kom uit Geleen. Ik heb me er ook nog niet in verdiept, ik heb altijd een ...
Leuk ik kom ook uit Geleen! Geboren en getogen maar voor de liefde naar Brabant gegaan 2 jaar geleden

één maand geleden

Moederkracht in Maastricht heb ik toen een introductie van gehad qua zwangerschapscursus. Uiteindelijk niet gaan volgen omdat ik bevallen ben middels keizersnede. Vond haar wel een fijn persoon. Nodige ervaring, geeft zelf ook les op een middelbare school, dus qua kennis echt wel goed onderlegd.

één maand geleden

Reactie op BAM1987

Heeee 👋🏻 hier nog iemand van 046! Bijna 12 weken zwanger 💘
Leuk! Hier ook 046 haha. 12.3 weken zwanger 😊

één maand geleden

Reactie op Ilse050223

Leuk! Hier ook 046 haha. 12.3 weken zwanger 😊
Ahhh gefeliciteerd! Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 👩🏼‍🤝‍👩🏽 ik zie dat dit ook jouw 2e wordt? Leuk! 😻

één maand geleden

Hei! Ik ben wel uitgerekend in maart maar woon wel in Zuid Limburg dus volg dit topic graag, mijn naam is Isabel en heb al een dochtertje van bijna 10 maanden. Op 25 maart uitgerekend van baby nummer 2♥️

één maand geleden

Ik weet trouwens niet of jullie überhaupt de 13/20 weken echo willen doen en als of die al gepland staat maar het lichtpunt in Nuth is echt een aanrader. Hele fijne rustige locatie, goede uitleg en een groot tv scherm om zelf mee te kijken.

één maand geleden

Reactie op pluisje2828

Ik weet trouwens niet of jullie überhaupt de 13/20 weken echo willen doen e ...
Klopt, hoor daar vaker goede verhalen over. Ik doe hem in het zuyderland ziekenhuis in Sittard.

één maand geleden

Bloemingbirth.nl zit in Heerlen. Doet zwangerschapsmassages maar ook fijne massage voor na de bevalling. Aanrader!!

één maand geleden

Reactie op Nathalie1302

Bloemingbirth.nl zit in Heerlen. Doet zwangerschapsmassages maar ook fijne ...
Dank je wel voor de tip!

één maand geleden

Reactie op pluisje2828

Ik weet trouwens niet of jullie überhaupt de 13/20 weken echo willen doen e ...
Oh ik dacht dat de termijnecho van 11 weken gewoon bij de VK kon. Of is die van 13 weken weer een andere dan die van 11 weken?