9 Reacties

20 dagen geleden

Ik had dit ook, langs geweest en verloskundige zei dat het groeipijn in de baarmoeder is in combinatie met bandenpijn. Met de kleine was gelukkig alles goed

20 dagen geleden

Reactie op Jocelynberger

Ik had dit ook, langs geweest en verloskundige zei dat het groeipijn in de ...
Inderdaad, ik heb het zelfde had er van de week nog even over gebeld voor de zekerheid maar dat was ook de terugkoppeling naar mij toe!

20 dagen geleden

Reactie op Jocelynberger

Ik had dit ook, langs geweest en verloskundige zei dat het groeipijn in de ...
Dank je wel voor je reactie! 💓 Ja dat dacht ik dus ook al, maar toch even van hmmm mijn vriendinnen hebben hier nooit last van gehad.

20 dagen geleden

Reactie op ms.melanie25

Inderdaad, ik heb het zelfde had er van de week nog even over gebeld voor d ...
Gelukkig! Fijn om te horen 🥰

20 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Dank je wel voor je reactie! 💓 Ja dat dacht ik dus ook al, maar toch even ...
Ja het is beangstigend hoor, had hetzelfde. Ook omdat ik me de gehele zwangerschap zo makkelijk al door kom dat ik op moe, bandenpijn en het vele plassen en het buikje krijgen na helemaal niet zwanger voel🫣

20 dagen geleden

Reactie op ms.melanie25

Ja het is beangstigend hoor, had hetzelfde. Ook omdat ik me de gehele zwang ...
Ja echt hoor! 🙈 Wow LUCKY you! Ik ben echt het eerste trimester zo ziek geweest 🤢 Ik herken het gevoel. Ik vergeet ook steeds dat ik zwanger ben. Ik denk als we de baby voelen, we ons zwanger voelen 🥰

20 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Dank je wel voor je reactie! 💓 Ja dat dacht ik dus ook al, maar toch even ...
Is ook allemaal zo onzeker en iedereen heeft zo’n andere klachten… vertrouwen op ons lichaam🩷

20 dagen geleden

Reactie op Jocelynberger

Is ook allemaal zo onzeker en iedereen heeft zo’n andere klachten… vertrouw ...
Jaa precies. Je hebt helemaal gelijk 🥰!

20 dagen geleden

Ik heb dat zware gevoel ook. Ben nu 15 weken en dacht even dat ik een blaasontsteking had. Maar het is idd de combi van het groeien en bandenpijn. Vervelend!