31 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit in 2022 ook gehad helaas was het bij mij de controle erna niet goed en was het hartje gestopt en heb ik een miskraam gehad.

één maand geleden

Reactie op KimH1998

Ik heb dit in 2022 ook gehad helaas was het bij mij de controle erna niet g ...
Ah wat vervelend zeg… hoever was je?

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Ah wat vervelend zeg… hoever was je?
7 weken en 5 dagen toen het hartje echt gestopt was 8 weken en 3 dagen toen we erachter kwamen

één maand geleden

Reactie op KimH1998

7 weken en 5 dagen toen het hartje echt gestopt was 8 weken en 3 dagen toen ...
Wat vreselijk zeg… had jij nog wel actieve symptomen in deze week als ik vragen mag?

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Wat vreselijk zeg… had jij nog wel actieve symptomen in deze week als ik vr ...
Ja en ook daarna nog mijn buik groeide ook nog wat mijn lichaam had niet door dat het mis zat

één maand geleden

Ik heb gister ook een echo gehad bij 7+0 met een zwakke hartslag. Moet ook maandag terug voor echo en herken je gevoel van onzekerheid en stress heel erg. Bij mij is ook gezegd dat het niks hoeft te betekenen, maar ik ken helaas ook andere verhalen. Dat wachten is echt super stressvol..

één maand geleden

Reactie op Otje19

Ik heb gister ook een echo gehad bij 7+0 met een zwakke hartslag. Moet ook ...
Wat heftig dat jij dit nu ook moet meemaken zeg. Het wachten is echt heek erg stressvol inderdaad, ik merk vooral dat ik mij nu erg focus op de symptomen en of dit afneemt of niet. Hopelijk allebei een goed kloppend hartje maandag 🥺

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Wat heftig dat jij dit nu ook moet meemaken zeg. Het wachten is echt heek e ...
Ja je gaat alles onder een vergrootglas leggen nu. M’n hoofd draait overuren, ik denk die van jou ook wel. Ik ga heel hard duimen voor ons beide!!🙏❤️

één maand geleden

Bah wat naar hè dit en deze onzekerheid.. ik heb t maandag gehad.. zou rond de 7 weken moeten zijn maar meting kwam uit op 6+2 met een licht kloppend hartje.. kan dus twee kanten op.. of net begonnen of aan het afnemen 😓 denk zelf t laatste helaas omdat ik op een opgeblazen buik na ook wel echt minder symptomen voel ineens deze week .. we gaan het zien. Ik ga voor jullie duimen! 🤞🏻🤞🏻🙏🏼Vrijdag moet ik terug.. 🍀🙏🏼

één maand geleden

Reactie op kipje1988

Bah wat naar hè dit en deze onzekerheid.. ik heb t maandag gehad.. zou rond ...
Ik hoop ook zo erg voor jou dat het de goede kant op gaat! Voor nu nog even de spannende dagen doorkomen helaas 😔🤞

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Ik hoop ook zo erg voor jou dat het de goede kant op gaat! Voor nu nog eve ...
Helaas geen goed nieuws hier.. hartje lijkt wel sterker te kloppen maar vruchtje lijkt niet te zijn gegroeid tov van maandag .. we maken ons op voor de 3e miskraam 😪😓💔

één maand geleden

Reactie op kipje1988

Helaas geen goed nieuws hier.. hartje lijkt wel sterker te kloppen maar vru ...
Wat een verschrikkelijk nieuws, word er helemaal verdrietig van….heel veel sterkte gewenst en bedankt dat je dit wilde delen ❤️

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Wat een verschrikkelijk nieuws, word er helemaal verdrietig van….heel veel ...
Dank je. Ik ga heel hard voor jou duimen dat je maandag positief nieuws hebt!! ❤️

één maand geleden

Reactie op kipje1988

Dank je. Ik ga heel hard voor jou duimen dat je maandag positief nieuws heb ...
Dat is lief van je, dankjewel 🤞

één maand geleden

Reactie op kipje1988

Helaas geen goed nieuws hier.. hartje lijkt wel sterker te kloppen maar vru ...
Wat een naar bericht. Heel verdrietig. Veel sterkte toegewenst ❤️

één maand geleden

Hoe is jouw echo gegaan vandaag? Wij kregen gelukkig goed nieuws, het hartje was sterker gaan kloppen en het vruchtje was mooi gegroeid.❤️ Ik hoop dat jij ook mooi nieuws hebt ontvangen 🤞🏻🍀

één maand geleden

Reactie op Otje19

Hoe is jouw echo gegaan vandaag? Wij kregen gelukkig goed nieuws, het hartj ...
Wauw wat een geweldig nieuws! Ik heb hem over 2 uur, ik hoop ook zo erg dat het goed nieuws is. Onwijs blij voor je 😊

één maand geleden

Dankjewel! Jij zal wel ontzettend in spanning zitten dan nu. Veel succes. Ik ben heel hard voor je aan het duimen 🙏

één maand geleden

Reactie op Otje19

Dankjewel! Jij zal wel ontzettend in spanning zitten dan nu. Veel succes. I ...
Dankjewel! Ja ik ben echt zo bang en vind het zo mega spannend… ik kan gewoon niet met de confrontatie aan dat het niet goed kan zijn 😔

één maand geleden

Update: helaas geen kloppend hartje 😔