31 Reacties

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Update: helaas geen kloppend hartje 😔
Oh jeetje, wat een ontzettend verdrietig moment moet dat geweest zijn. Heel veel sterkte toegewenst!

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Update: helaas geen kloppend hartje 😔
Ahg wat ontzettend verdrietig nieuws :(:( heel heel veel sterkte en kracht toegewenst deze tijd ook 🤍🤍

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Update: helaas geen kloppend hartje 😔
Onee! Wat ontzettend verdrietig! Dit wilde je absoluut niet horen. Ik vind het heel erg voor je. Heel veel sterkte en een dikke knuffel ❤️❤️

één maand geleden

Dankjewel dames! ❤️ Hoewel het erg verdrietig is ben ik ergens ook opgelucht dat ik weet waar we aan toe zijn. 🙏

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Dankjewel dames! ❤️ Hoewel het erg verdrietig is ben ik ergens ook opgeluch ...
Dit gevoel herken ik heel erg.. hadden vandaag ook de laatste echo waarop we zagen dat het hartje echt gestopt was ergens dit weekend.. voelde een gekke vorm van opluchting omdat het niet goed voelde en zo lang “bleef hangen”… ik heb morgen gelijk een afspraak in het ziekenhuis Voor medicatie dus kon nu ook eindelijk stappen zetten voor m’n gevoel..

één maand geleden

Reactie op kipje1988

Dit gevoel herken ik heel erg.. hadden vandaag ook de laatste echo waarop w ...
Ja vreemd gevoel is dat he… Ik heb ook voor medicatie gekozen, deze week naar het ziekenhuis. Voor mij kan het nu allemaal niet snel genoeg gaan, klinkt misschien gek, maar ik wil het nu ook afsluiten zodat mijn lichaam weer kan herstellen.

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Ja vreemd gevoel is dat he… Ik heb ook voor medicatie gekozen, deze week na ...
Ja heb ik ook.. zsm even rust .. begin dit jaar heb ik 3 weken gewacht na het nieuws van een MA en werd ik echt gek van het wachten dus wilde het nu ook zsm over hebben.. sterkte ook met de medicatie deze week

één maand geleden

Reactie op kipje1988

Ja heb ik ook.. zsm even rust .. begin dit jaar heb ik 3 weken gewacht na h ...
Dankjewel jij ook sterkte 😘

één maand geleden

Sterkte dames! Ik snap inderdaad wel dat het ook rust kan geven. Die onzekerheid en dat wachten is vreselijk. Ik hoop voor jullie dat de medicatie goed z’n werk zal doen. Sterkte met het proces en de verwerking ✨💫

één maand geleden

Reactie op Otje19

Sterkte dames! Ik snap inderdaad wel dat het ook rust kan geven. Die onzeke ...
Dankjewel! Ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe, geniet ervan ❤️

één maand geleden

Reactie op LizaAnouk

Dankjewel! Ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe, geniet ervan ❤️
Dat is lief, dankjewel❤️