47 Reacties

één maand geleden

Zonet mijn nieuwe werk (vanaf oktober) gebeld met het nieuws van de zwangerschap. Vond het toch wel net zo netjes, omdat ze opdrachten voor mij zoeken voor een bepaalde tijd (detacheren binnen de zorg). Ze was blij voor me, feliciteerde en het was geen probleem. Ze gaf aan dat ze het dapper vond dat ik het nu al durfde te vertellen en dat het voor hun inderdaad heel fijn was om te weten. Ze ging verder met mijn dossier in orde te maken en het was helemaal prima! ☺️

één maand geleden

Reactie op Shirley94

Ik heb een iets andere situatie, maar wel soortgelijk dilemma. Werk al een ...
Je hebt helemaal gelijk! Ga ervoor!

één maand geleden

Jep heb ik gehad bij de eerste. Ik was enorm zenuwachtig en bang om uiteindelijk te vertellen dat ik zwanger was, terwijl ik er net werkte. (Aangenomen toen ik inderdaad echt net wist dat ik zwanger was) hun reactie was heel erg liefdevol en ze waren erg blij voor me.

één maand geleden

Reactie op Sylevaan

Jep heb ik gehad bij de eerste. Ik was enorm zenuwachtig en bang om uiteind ...
Ja dit geldt ook voor mij! Na de proeftijd had ik het verteld en ze reageerden heel positief. İk vond het wel eng om te vertellen. Nu moet ik aan mijn werkgever vertellen dat ik voor de derde keer zwanger ben 🙄

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn bazin op de hoogte gesteld nadat ik de eerste echo had gehad, ze vond het heel erg leuk en reageerde zo positief terwijl ik er pas een maand werk🥹🥰

één maand geleden

Ik start 30 september met mijn nieuwe baan, ze vonden het netjes dat ik eerlijk was en vonden het geen probleem