Hoi allen,
Sinds het begin van onze zwangerschap is het verloop iets moeizamer in stijging van hcg. Onze clearblue testen bleven stuk langer hangen op uitslag 2-3 dan zou moeten zijn. Ik ben zwanger door ivf, verse terugplaatsing dag 5 embryo (blastocyst). Bij IVF is de exacte termijn al bepaald omdat dit proces uiteraard nauwkeurig is gevolgd.
Nu bleek ik elke keer bij de echo 5 dagen minder ver te zijn dan het termijn zou moeten. Dit is ook telkens zo gebleven, vandaag bij de termijn echo 10+6 bleek ik wederom 10+1 te zijn. Doordat de echoscopiste dit vreemd vond bij een zwangerschap na IVF en aangaf dat er wellicht een onderliggende reden hiervoor is en we wijzer gaan worden uit de 13 weken echo maak ik mij erg veel zorgen merk ik. Zelf heb ik het idee dat er vrij weinig bekend is over een achterloop in ontwikkeling na ivf. De verloskundige zelf spreekt van een dia pauze, mensen vanuit ivf ervaringen ?
Liefs
Je plaatst je bericht nu in de specifieke geboorteclub van april 2025, je maakt vast meer kans op het algemene forum. Je kan daar ook zoeken op zoekwoorden als diapauze.