3 Reacties

2 maanden geleden

Ik had hier een lang verhaal geschreven over onze ervaring maar weer verwijderd. Mijn advies: ga naar de huisarts en vraag om goede hulp. Sluit alle eventuele medische oorzaken uit, vraag wat ze voor je kunnen betekend om he kindje te kunnen helpen slapen want de (nacht) rust voor het hele gezin in nagenoeg een must. Daarbij moet ik wel het cliché erbij halen van de drie R-en. Rust, regelmaat en reinheid (gezondheid) maken alle verschil in onze ervaring. Veel succes in ieder geval, we weten hoe slopend het kan zijn.

2 maanden geleden

Kan ook best zijn dat je zoontje bepaalde spanningen bij jou/jullie voelt, en hier op deze manier op reageert. Onze dochter wordt 3 in september en is de laatste paar weken ook anders/pittiger qua gedrag. Ik denk dat het hier echt een wisselwerking en cirkeltje is. Mama reageert anders, ze voelt spanning en daarop reageert zij weer op haar eigen manier.

2 maanden geleden

Ik herken dit echt zo erg! Mijn dochter is de 24e 13 maanden en ze is ook zo driftig! Niks is goed, alles wil ze zelf doen etc.. ik hoop maar weer dat dit een of andere sprong of fase is want het is pittig. Ik heb mijn man gevraagd om echt even een tandje bij te zetten. Val ook letterlijk om van het overgeven en de vermoeidheid. Even een extra momentje voor jezelf als mama, om toch even bij te tanken! Al is het maar een keer extra uitslapen bijvoorbeeld in het weekend