14 Reacties

één maand geleden

Contact opnemen met huisartsenpost, overleggen. Zwangere vrouwen die koorts hebben nemen zij altijd wel serieus. Hoe ver ben je?

één maand geleden

Reactie op hafida230

Contact opnemen met huisartsenpost, overleggen. Zwangere vrouwen die koorts ...
7 + 6 wellicht dat ik dat inderdaad even ga doen.. maak me zo'n zorgen.

één maand geleden

Reactie op Viennets

7 + 6 wellicht dat ik dat inderdaad even ga doen.. maak me zo'n zorgen.
Komt vast wel goed, even bellen kan geen kwaad.❤️

één maand geleden

Ik heb ook koorts gehad met 6 weken en maakte me ook zorgen, maar gelukkig niks aan de hand 💕

één maand geleden

Wel goed om paracetemol te nemen om de koorts te onderdrukken!

één maand geleden

Reactie op Lina1995

Ik heb ook koorts gehad met 6 weken en maakte me ook zorgen, maar gelukkig ...
Wat fijn dat het bij jou goed gekomen is! Ik ga inderdaad maar even paracetamol nemen. Ik neem inderdaad 3x per dag 1 paracetamol, maar wellicht dat ik er toch maar 2 moet nemen per keer om de koorts te onderdrukken. Dankjewel

één maand geleden

Reactie op Viennets

Wat fijn dat het bij jou goed gekomen is! Ik ga inderdaad maar even paracet ...
Verpleegkundige hier, 1 paracetamol van 500mg zal echt niet genoeg werken voor koorts als je een volwassene bent! Je mag gerust 2x500 mg pakken! Beterschap en hopelijk snel weer de oude!

één maand geleden

Reactie op J.A.vdr

Verpleegkundige hier, 1 paracetamol van 500mg zal echt niet genoeg werken v ...
Dankjewel voor je berichtje! Normaal neem ik er inderdaad altijd 2, maar sinds ik zwanger ben toch enorm voorzichtig met alles.. Ga er vanaf nu toch maar 2 nemen. Dankjewel 😊

één maand geleden

Ik heb djt ook…bah voel me zo ellendig. Had jij nog met de huisarts gebeld? Wat zeiden die?

één maand geleden

Nog een tip tegen uitdroging. Water met appelsap mengen! Half glas water en half glas appelsap. Dan krijg je in ieder geval je suikers binnen.

één maand geleden

Reactie op PJ m2023

Ik heb djt ook…bah voel me zo ellendig. Had jij nog met de huisarts gebeld? ...
Beterschap ook voor jou! Nee nog niet ik kijk even of ik morgen mijn eigen huisarts kan bellen. Dat vind ik toch fijner

één maand geleden

Hoi hoe gaat het ik heb ook griep te pakken maar ik ben zo bang om pijnstillers in te nemen. Mijn koorts schommelt tussen 38/38.5

één maand geleden

Reactie op Curley61

Hoi hoe gaat het ik heb ook griep te pakken maar ik ben zo bang om pijnstil ...
Ik was ook echt bang, maar de koorts is misschien nog wel slechter voor de kleine spruit in je buik. Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen om toch 2 paracetamol in de ochtend en 2 in de middag te nemen. Als ik me echt nog beroerd voelde in de avond nam ik er nog 1 voor het slapen. Dit heeft bij mij geholpen! Maar je kan altijd even je huisarts bellen hierover. Beterschap 😘 Ik ben nog niet helemaal fit, maar in iedergeval wel wat opgeknapt

één maand geleden

Ik heb ook griep helaas. Gelukkig geen koorts maar inderdaad bang om pijnstilling in te nemen. Wel merk ik dat mijn borsten ve minder zeer doen sinds ik griep heb. Hebben jullie hier ook last van?