8 Reacties

2 maanden geleden

Ja ik heb hier ook last van, maar ik weet ook niet waar het door komt

2 maanden geleden

Ja heb hier ook last van! Eerste zwangerschap totaal niet maar deze keer wel

2 maanden geleden

Ik heb er ook last van. Eerste zwangerschap voor mij, dus weet ook niet zo goed of dat erbij kan horen of niet. Maar inderdaad ook hele erge kramp in mijn baarmoeder.

2 maanden geleden

Fijn om te weten dat we hier dan niet alleen in zijn, dan zal het er zeker wel bijhoren.. het voelt ook echt niet meer ok茅 om klaar te komen voor mij. Alsof ik echt schade kan doen aan mijn zwangerschap/ ongeboren kindje 鈽癸笍.

2 maanden geleden

Eerste zwangerschap had ik dit ook de eerste paar keer. Daarna gebeurde het niet meer. Ben nu 4+5 en heb met hoesten afgelopen zaterdag beetje hetzelfde gehad. Een verkramping daar onderin. Ben nu ook een beetje bang dat het daarmee zeer zal doen.

2 maanden geleden

Ik heb het niet zo erg dat het heel pijn doet, wel dat het oncomfortabel is. Tijdens mijn dochter kreeg ik later in de zwangerschap er echt harde buiken van. Dat is ook een raar gevoel. Maar geen zorgen ik heb een gezonde dochter waarbij ik ingeleid moest worden 馃槵

2 maanden geleden

Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap en nu opnieuw. Maar dat heeft zeker niet heel de zwangerschap geduurd hoor.

2 maanden geleden

Reactie op Incloudy

Fijn om te weten dat we hier dan niet alleen in zijn, dan zal het er zeker ...
Hii jaa dit is vrij normaal! Doordat je banden van de baarmoedermond sowieso aan het oprekken zijn en en strak staan dus dan als je een orgasme hebt dan voel je dit dus ook!