61 Reacties

één maand geleden

Hey, ik ben nu 7+6 zwanger van mijn eerste kindje na 6 terugplaatsingen, en 2 miskramen, hele spannende tijd.

één maand geleden

Ik ben zwanger van ons 2e kindje via IVF. Beide keren in 1 keer gelukt 🤗

één maand geleden

Hebben jullie last van misselijkheid?

één maand geleden

Ik ben 5+4 zwanger van Icsi 1e cryo terugplaatsing. Mijn dochtertje was verse ivf terugplaatsing (enige embryo uit die punctie)

één maand geleden

8.3 zwanger van 6de terugplaatsing , wel 2 keer zwanger geweest maar 2x een BBZ.

één maand geleden

Reactie op Lotte10386392

Hebben jullie last van misselijkheid?
Ja

één maand geleden

Ik zwanger na 3e ronde IVF en eerste terugplaatsing.

één maand geleden

Ik ben zwanger van de allereerste icsi cryo terugplaatsing en momenteel 5.1 weken zwanger!

één maand geleden

Ik ben zwanger na ivf. Tweede zwangerschap. Verse terugplaatsing is niet gelukt, en in mei met 23 weken zwangerschap moeten afbreken. Nu 7w4d zwanger, maar helaas afgelopen donderdag op de echo gezien dst de groei niet klopt met de termijn. Hartje klopte nog wel. Ik ben bewust alleenstaande mama. Meer mensen die dit meegemaakt hebben? Ik ben even de moed aan het verliezen, en weet ook niet zo goed of ik deze zwangerschap wel door moet zetten als de groei nog bijtrekt. Want daar zitten ook risico's aan, en nog een keer afbreken na 23 weken wil ik echt niet. Dan liever wat eerder... dinsdag nieuwe echo, wachten is ondraaglijk

één maand geleden

Hoi allemaal ik ben nu ook zwanger dmv icsi. 4e terugplaatsing en nu 6.4 weken zwanger.. Morgen de eerste echo. Echt heel erg spannend

één maand geleden

Hey wat leuk! Morgen 6 weken zwanger van de derde terugplaatsing (eerste keer cryo) en tweede IVF ronde. Het is tevens onze laatste embryo dus het is erg hopen dat dit goed blijft gaan. Helaas ben ik eerder deze week gaan bloeden en is het dus nog maar afwachten wat er komende vrijdag bij de echo gaan zien... 😕

één maand geleden

Gefeliciteerd! Ik ben 6 weken zwanger na eerste terugplaatsing icsi! Wij hebben 6 rondes iui en 1 ronde ivf gehad hiervoor met helaas geen positief resultaat, maar nu eindelijk na al die jaren zwanger!!

één maand geleden

Hoi! Ik ben vandaag (25-8) 8+0 zwanger van ons eerste kindje. We hebben 6,5 jaar vruchtbaarheidsbehandelingen gehad en ik ben uiteindelijk zwanger van terugplaatsing nummer 10 uit onze 4e ICSI poging. (Nummer 3 werd een biochemische zwangerschap ⭐️). Ik ben benieuwd hoe jullie de zwangerschap ervaren? Wij hebben afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. Mooi embryo met een sterk kloppend hartje. En toch blijf ik echt heel bang dat het niet goed gaat... Heb ook weinig kwaaltjes die wat komen en geen (soms misselijk, nu al twee dagen weer niet. Gevoelig borsten, maar niet heel erg pijn.).

één maand geleden

Reactie op ICSI2021

Hoi! Ik ben vandaag (25-8) 8+0 zwanger van ons eerste kindje. We hebben 6,5 ...
Allereerst gefeliciteerd! Ik hoop dat je deze zwangerschap mag afsluiten met een lief gezond kindje🍀❤️🩵 Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik ook heel onzeker geweest en heb er daardoor toch minder van genoten. Probeer er vertrouwen in te hebben! Ik voelde mijn dochtertje bijna niet. Nu blijkt ze gewoon een rustig meisje te zijn🩷

één maand geleden

Hello, Hier ook zwanger van onze laatste cryo. Mijn dochter was verse tp 3de poging icsi.

één maand geleden

Hii, Hier ook zwanger na de derde cryo terugplaatsing (was tevens de laatste 🍀) hopelijk blijft alles goed gaan!! Vind het wel spannend, 2 september de eerste echo met 7 weken 🤞🏽 vandaag ben ik 5+6 😊 Nu zwanger van ons 2de kindje 🥰

één maand geleden

Hier zwanger van cryo vanuit de vorige poging. Toen zwanger geraakt bij de eerste terugplaatsing en nu weer🥰 nu 8.4

één maand geleden

Reactie op ICSI2021

Hoi! Ik ben vandaag (25-8) 8+0 zwanger van ons eerste kindje. We hebben 6,5 ...
Ik herken die onzekerheid wel. Ik heb ook nu alweer 2 goeie dagen de dagen ervoor waren minder, dan begin je weer te twijfelen he gelukkig vrijdag weer echo

één maand geleden

Ik ben zwanger van ons tweede kindje dmv ICSI. 4de terugplaatsing was raak. Gelukkig hadden we nog 6 cryos over van de poging van mijn dochter. Voor mijn dochter heel veel pech gehad met miskramen en ellende. Nu hopelijk meer geluk!!

één maand geleden

Hier 8+3 weken zwanger van onze tweede cryo terugplaatsing vanuit de eerste punctie. Wij hadden een ICSI+PGT traject (embryonale screening) in verband met erfelijke spierziekte. Op moe zijn na geen klachten. Inmiddels al 2 echo's gehad waarop we een kloppend hartje zagen 🥰