61 Reacties

één maand geleden

Ik ben vandaag 7 weken zwanger van onze 3e cryo uit de tweede punctie. Het leek altijd zo onwerkelijk om een positieve test te hebben 🤩 Ook ik ben nog heel onzeker of het allemaal goed komt. Een week geleden hadden we de eerste echo en zagen we een kloppend hartje, maar toch nog zoveel onzekerheid.

één maand geleden

Hoi! Ik ben nu 7 weken zwanger van de 4e terugplaatsing in ons ICSI traject. Van de eerste terugplaatsing een miskraam gehad en daardoor nu extra spannend. Heb pas over een week de eerste echo. Hopelijk 🙏🏻 een broertje of zusje voor ons zoontje van bijna 3!

één maand geleden

Goedemorgen, Gefeliciteerd!🩷💙 wij zijn nu 8,5 weken zwanger. Dit is onze 6e terugplaatsing, hiervoor 3 keer een biochemische zwangerschap. We zijn precies 5 jaar bezig, in 2019 hadden wij onze eerste bbz (op 26 juli positieve test) en nu op 26 juli onze bloeduitslagen die goed waren🙈 alsof het zo had moeten zijn🙈 We hebben tot nu toe 2 echo's gehad met een mooi kloppend hartje, ik vind het wel nog steeds heel erg spannend en soms ook echt wel even een onzeker gevoel. Donderdag hebben wij weer een echo😊

één maand geleden

Ik ben vandaag 5 weken zwanger van 1e verse terugplaatsing ivf. Heel bijzonder. Wel nog steeds super veel last van m'n eierstokken, iemand een idee hoelang dat kan aanhouden ?

één maand geleden

Reactie op Ster24

Ik ben zwanger na ivf. Tweede zwangerschap. Verse terugplaatsing is niet ge ...
Hoihoi, Ik kom net terug van me echo en hier is de groei ook erg achteruit. Hoeveel dagen loopt ht bij jou achter? Bij mij 11 dagen. Hoe is je echo vandaag?

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Hoihoi, Ik kom net terug van me echo en hier is de groei ook erg achterui ...
Hee, wat vervelend zeg! Bij mij liep de groei 6 dagen achter. Helaas vandaag slecht nieuws: het hartje is gestopt. Ik voel er nu vooral opluchting bij, omdat deze zwangerschap vanaf het begin niet goed voelde. Had echt 0 kwaaltjes, terwijl ik de vorige keer vanaf de positieve test al echt op en top misselijk was. En ook als de groei nog zou bijtrekken, zou ik twijfels houden. Dus dit is gewoon een hele duidelijke uitkomst en de natuur heeft het zo bepaald. Na ivf weet je gewoon heel duidelijk hoever een embryo moet zijn. Maar er zijn ook zeker uitzonderingen, dus ik hoop dat mijn bericht je niet gaat ontmoedigen!! Wanneer heb je weer een echo? Ik ga voor je duimen🤞🤞

één maand geleden

Reactie op Ster24

Hee, wat vervelend zeg! Bij mij liep de groei 6 dagen achter. Helaas vandaa ...
Ach wat balen dat het gestopt is! Maar ook wel fijn om te weten waar je aan toe bent. Nee totaal niet ontmoedigend. Maar zelf ook niet een goed gevoel erbij! Ik heb dinsdag weer een echo. Zal blij zijn als me lichaam het zelf doet. Hoe ga jij verder?

één maand geleden

Vandaag een goede echo gehad. Kloppend hartje, termijn Kloppend. Dus kan nu ontspannen. Uitgerekend op 7 april. Nu 8+2

één maand geleden

Helaas hebben wij geen goed nieuws gehad vandaag 😞 Eerste echo op 6+3, een dagje eerder omdat ik al een week aan het bloeden ben en ze zagen wel iets, maar de grootte past bij zo'n 5 weken... Over een week gaan ze weer eens kijken om te zien of het toch groter is geworden, anders is het echt een miskraam... Het moeilijke is dat dit de laatste terugplaatsing was van poging 2 en we dus aan de 'laatste' poging moeten beginnen als dit niet alsnog goedkomt en dat maakt me wel erg bang. We hebben al zo weinig embryo's (3 uit 2 pogingen) 😞

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Helaas hebben wij geen goed nieuws gehad vandaag 😞 Eerste echo op 6+3, een ...
Sterkte met het afwachten weer! Ik duim voor je 🤞

één maand geleden

Reactie op Ster24

Sterkte met het afwachten weer! Ik duim voor je 🤞
Dankjewel!

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Hoihoi, Ik kom net terug van me echo en hier is de groei ook erg achterui ...
Bij ons loopt de groei helaas ook achter. Zo’n 10 dagen. Het is een cryo tp. Bij 7+4 weken ook nog geen hartactie. Ik heb er zelf geen goed gevoel bij maar zowel de kliniek als verloskundige zeggen dat het soms voorkomt dat een embryo in een soort wacht stand gaat en daarna toch spontaan doorgroeit. Nu was het kindje 6,1mm dat komt overeen met 6+1 weken. Hoe het met jou? Heb al een tweede echo gehad? Ik heb deze as woensdag. Dus nog lang wachten.

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Ik ben vandaag 5 weken zwanger van 1e verse terugplaatsing ivf. Heel bijzon ...
Volgens mij lang… zeker na verse tp. Hcg triggert de eierstokken dan als het ware om gezwollen te blijven. Durf geen termijn te noemen.

één maand geleden

Reactie op Beefje

Bij ons loopt de groei helaas ook achter. Zo’n 10 dagen. Het is een cryo tp ...
Sterkte met wachten, ik duim voor je!

één maand geleden

Reactie op Beefje

Bij ons loopt de groei helaas ook achter. Zo’n 10 dagen. Het is een cryo tp ...
Ach! Wat verdrietig! Hier is de echo aanstaande dinsdag..ben super benieuwd. Alhoewel ik er al vanuit ga dat het niet meer goed is..

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Ach! Wat verdrietig! Hier is de echo aanstaande dinsdag..ben super benieuwd ...
Herkenbaar wel! Misschien ook wel het beste om daar vanuit te gaan. Dan valt het alleen maar mee. Succes dinsdag 😘

één maand geleden

Reactie op Ster24

Sterkte met wachten, ik duim voor je!
Lief, dankjewel 😘

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Ach! Wat verdrietig! Hier is de echo aanstaande dinsdag..ben super benieuwd ...
Hoe was je echo vandaag ?

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Hoe was je echo vandaag ?
Helaas hartje is gestopt.. dus wacht nu een miskraam af💗

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Helaas hartje is gestopt.. dus wacht nu een miskraam af💗
Ach wat verdrietig, heel veel sterkte! 😘