61 Reacties

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Ach wat verdrietig, heel veel sterkte! 😘
Ah dankjewel! 💗💗 we gaan verder als we weer mogen. Is pittig maar we kunnen het💗

één maand geleden

Net thuis van de echo🩵🩷 duidelijke hartslag te zien🥰

één maand geleden

Reactie op Beefje

Bij ons loopt de groei helaas ook achter. Zo’n 10 dagen. Het is een cryo tp ...
En, hoe was je echo? 🤞🤞

één maand geleden

Leuk topic! Ik ben nu zwanger van mijn 2e. Beide komen door bevruchting via IVF en ICSI. De IVF had bij mij beter gepakt op de eicellen. Best bijzonder, na steeds de eerste terugplaatsing meteen zwanger 🫶🏼

één maand geleden

Ik ben 8+3 weken zwanger van een tweeling.🤗 Dit was na onze verse terugplaatsing tijdens ons 2e ICSI traject. De 1e echo vond ik zwaar. We hadden een miskraam meegemaakt tijdens onze 1e ICSI poging. Dinsdag is onze 2e echo bij de gynaecoloog en daar zie ik opnieuw tegenop. Uiteraard kijk ik er ook wel echt naar uit en is het erg dubbel nog. Ik herken de onzekerheid en het minder kunnen genieten. De moeheid, misselijkheid en weinig eetlust maken mij regelmatig verdrietig. Ook tranen van geluk want onze kansen om zwanger te worden waren erg klein. Ik hoop dat jullie zwangerschappen goed zullen verlopen. Heel veel sterkte voor degene waarbij het niet goed is afgelopen.

één maand geleden

Reactie op Peet83

Ik ben 8+3 weken zwanger van een tweeling.🤗 Dit was na onze verse terugpla ...
Gefeliciteerd! Die onzekerheid herken ik zeker. Vorige week met 7+1 een goede echo na verse terugplaatsing ivf. Maar vind zo spannend of het goed gaat dat ik donderdag een extra echo krijg.. maar ben ook ergens heel bang voor of hij wel goed gaat zijn, zo stom terwijl ze het eigenlijk juist ter geruststelling wilden doen

één maand geleden

Hier zwanger na ICSI maar al wel van de 4e. Onze tweede was een zeer toevallige toevalstreffer. Het hele traject ligt gelukkig alweer 5 jaar achter me.

één maand geleden

Pff snappen jullie dat mensen je gewoon niet feliciteren en helemaal negeren omdat ze het niet vinden kunnen dat je het nieuws niet persoonlijk hebt verteld maar via de app ? En dat terwijl je ziek thuis zit met overstimulatie etc.. wij hadden gewoon inmiddels niet meer die behoefte om iedereen af te gaan met de angst dat het alsnog weer mis zou kunnen gaan

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Pff snappen jullie dat mensen je gewoon niet feliciteren en helemaal negere ...
Oh wat balen dat mensen in je omgeving zo reageren. Je kan toch ook niet alles en iedereen af gaan.

één maand geleden

Ik ben zwanger van de 2e via ICSI. Eerste was gelukt na de verse terug plaatsing. Dit keer hebben is de verse terug plaatsing + 1 cryo niet blijven zitten. Tweede cryo gelukkig wel en nu 8 weken. Echo zag er vandaag goed uit met mooi kloppend hartje. Blijft toch elke keer weer bijzonder 🥰

17 dagen geleden

Bij ons is het hartje gestopt met 10 weken na 3 goede echo's en dus eindelijk positieve hoop op goede afloop, zo oneerlijk..

17 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Bij ons is het hartje gestopt met 10 weken na 3 goede echo's en dus eindeli ...
Oh nee wat balen! Heel veel sterkte ❤️

17 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Bij ons is het hartje gestopt met 10 weken na 3 goede echo's en dus eindeli ...
Heel veel sterkte 😞

17 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Bij ons is het hartje gestopt met 10 weken na 3 goede echo's en dus eindeli ...
Heel veel sterkte! 🧸🫶🏼 Zo zie je weer, hoe kwetsbaar en fragiel een zwangerschap is! Heb je nog andere embryo’s uit de IVF bevruchting?

17 dagen geleden

Reactie op BAM1987

Heel veel sterkte! 🧸🫶🏼 Zo zie je weer, hoe kwetsbaar en fragiel een zwan ...
Ja we hebben nog 2 cryos gelukkig. Maar vind het ergens ook doodeng want wie zegt dat dat niet hetzelfde verloopt. Hebben in januari miskraam na iui gehad en dan nu na ivf. De hoop en het vertrouwen nemen wel steeds meer af terwijl de wens zo groot blijft

17 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Ja we hebben nog 2 cryos gelukkig. Maar vind het ergens ook doodeng want wi ...
Niet opgeven! Zelf 3 IUI gehad, liepen allemaal uit op niets. Toen gezegd de volgende wordt IVF, daar kwamen 9 eicellen uit, 60% met ICSI laten bevruchten en de rest met IVF. IVF bleek bij mij toch t beste te werken, en er kwamen 4 embryo’s uit. Nu zwanger van de 2e (en de 2e terug plaatsing). Nooooooit opgeven, daar is het nu nog te vroeg voor!

14 dagen geleden

Na 4 IUI en 2 IVF trjacent, zwanger van de 4e terugplaatsing (cryo). Zo blij, maar nog zo spannend. Ben nu 11+4 weken. En hebben vorige week een goede termijn echo gehad.❤️💙

14 dagen geleden

Reactie op -Merel-

Na 4 IUI en 2 IVF trjacent, zwanger van de 4e terugplaatsing (cryo). Zo ...
Trajecten. .

12 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Bij ons is het hartje gestopt met 10 weken na 3 goede echo's en dus eindeli ...
Ik ben samen met je verdrietig. Bij ons is het ook een aantal keren misgegaan

12 dagen geleden

Reactie op Jenke

Ik ben samen met je verdrietig. Bij ons is het ook een aantal keren misgega ...
Vannacht m'n miskraam met medicatie opgewekt, heel rustig verlopen, kindje gaan we begraven vind heel mooi dat dat zo kan