46 Reacties

2 maanden geleden

In juli 2022 een geplande keizersnede gehad ivm stuitligging. Toen werd er verteld dat je de volgende keer mag kiezen wat je wil. Ik zou weer voor een keizersnede willen gaan. Het herstel ging zo snel!

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van de 3e na 2 keizersnedes

2 maanden geleden

Veel reacties zeg, niet verwacht! Hoe staan jullie er allemaal in? Ik merk aan me zelf dat ik het toch heel spannend vind met de wond en denkend aan de bevalling etc.

2 maanden geleden

Ben ook zwanger van de tweede na spoedkeizersnede in maart 2022!

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Veel reacties zeg, niet verwacht! Hoe staan jullie er allemaal in? Ik merk ...
Ik heb dat nog helemaal niet.. komt pas op het einde denk ik😅

2 maanden geleden

Ik heb na de eerste spoedkeizersnede een geplande keizersnede gehad. In het begin vond ik het doodeng maar tijdens de keizersnede hebben ze mij zo gerustgesteld. Nu bij de derde ook weer een geplande keizersnede. In April 2025.

2 maanden geleden

Ik ben in september 2022 bevallen met een spoedkeizersnede. Nu weer zwanger, bewust even gewacht en EMDR therapie gehad om de bevalling een plekje te geven. Weet op dit moment ook nog niet waar m’n keus naar uit zou gaan..

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Veel reacties zeg, niet verwacht! Hoe staan jullie er allemaal in? Ik merk ...
Ik heb nu juist meer rust dat ik weet wat me te wachten staat en het straks vooraf gepland word!

2 maanden geleden

Reactie op valeriexx

Ik ben in september 2022 bevallen met een spoedkeizersnede. Nu weer zwanger ...
Ik heb ook EMDR gehad, maar alsnog ben ik best ongerust voor het moment van de bevalling zelf, ga ik dan toch in paniek raken? Ik wil vreselijk graag vaginaal en natuurlijk bevallen, en niet weer onder volledige narcose een keizersnede.

2 maanden geleden

Januari 2023 een spoedkeizersnede gehad na een mislukte inleiding. Ik neig naar nu een geplande keizersnede. Vond het herstel zo pittig na een gewone bevalling en dan daarbovenop nog een keizersnede. Een geplande keizersnede geeft me denk ik veel meer rust. Het litteken zit er toch al 😌.

2 maanden geleden

Zwanger van de 2e na een geplande keizersnede i.v.m. stuitligging zo’n 2 jaar geleden en zou er zo weer voor kiezen 😃

2 maanden geleden

Nu voor de 7e keer zwanger na 2x spoedkeizersnede.

2 maanden geleden

Reactie op Nienke2345

Fijn om alle reacties te lezen! Hier ook weer zwanger na een spoedkeizersne ...
Klopt hier hetzelfde.Af en toe een stekend en bijna scheurende gevoel

2 maanden geleden

Voor de dames die in Nederland wonen en die eerder een KS hebben gehad. Lopen jullie direct bij een gynaecoloog in het ziekenhuis of hebben jullie je ingeschreven bij een verloskundige. Want de bevalling wordt uiteindelijk toch medisch. Hoe hebben jullie dit geregeld

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Voor de dames die in Nederland wonen en die eerder een KS hebben gehad. Lop ...
Je gaat gewoon weer naar een verloskundige toe , niet gelijk weer gynaecoloog tenzij er opnieuw een medische reden hiervoor is. Wel moet je in het ziekenhuis bevallen maar dat mag met je verloskundige dan

2 maanden geleden

Reactie op Sylvia1419

Je gaat gewoon weer naar een verloskundige toe , niet gelijk weer gynaecolo ...
Oh super fijn! Bedankt voor het reageren. Ik werd m’n vorige zwangerschap vanaf 20 weken overgenomen, wat ik heel jammer vond. Had een bepaalde band opgebouwd met mn verloskundige, maar helaas kwam ik tijdens de bevalling niemand tegen die ik “ken” en waar ik rustig bij was.

2 maanden geleden

Reactie op Sylvia1419

Je gaat gewoon weer naar een verloskundige toe , niet gelijk weer gynaecolo ...
Is dit dan gelijk als een poliklinische bevalling?

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Voor de dames die in Nederland wonen en die eerder een KS hebben gehad. Lop ...
Mijn verloskundige vertelde van de week dat ik rond 36 weken overgenomen ga worden door de gynaecoloog. Hiermee heb ik rond de 20 weken al een gesprek over de bevalling, mijn wensen etc.

2 maanden geleden

Hier juni 2023 keizersnede gehad en nu weer zwanger. Geen last van het litteken of iets dus ben benieuwd

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Voor de dames die in Nederland wonen en die eerder een KS hebben gehad. Lop ...
Wordt eerst verloskundige en aan het einde pas ziekenhuis