46 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Voor de dames die in Nederland wonen en die eerder een KS hebben gehad. Lop ...
Ik heb een spoedkeizersnede gehad, 1,5 jaar geleden (placenta loslating). Ik ben deze zwangerschap medisch, gezien me dochter ook prematuur is geboren. Ik heb nu de eerste echo en de intakegesprek bij de verloskundige ingepland staan. Hierna wordt ik vervolgd door gynaecologie. Maar de controles na je zwangerschap door de vk moet ook gedaan worden door je eigen vk. Is mij verteld.

één maand geleden

Reactie op AE.

Voor de dames die in Nederland wonen en die eerder een KS hebben gehad. Lop ...
Ik heb bij de eerste een spoedkeizersnede gehad. Bij de tweede een geplande keizersnede. Nu loop ik tot de 36 weken bij de verloskundige en dan wordt ik weer teruggestuurd naar de gynaecoloog 🥰

één maand geleden

Yes hier ook tot 36 weken bij verloskundige dan overdragen

één maand geleden

In 2021 een geplande keizersnede gehad bij mij 3e kindje. Over 2weken heb ik mij eerste afspraak bij de vk. Dan ga ik informeren hoe of wat nu.

één maand geleden

Ja ik! Zwanger van de derde nu, de 1e was een spoedkeizersnede. 2e was een vaginale bevalling en daar ga ik nu ook weer voor😊 Bij de 2e liep ik bij de verloskundige tot 36 weken en toen ging ik over naar de gyneacoloog. Vanwege de keizersnede gaat dat nu weer zo, maar heel ergens ver weg denk ik er zelfs over na om thuis te willen bevallen..🤫😅