435 Reacties
3 maanden geleden
Begin april een miskraam gehad, meteen daarna weer geprobeerd zwanger te worden en in juli een positieve test gehad. Helaas is het toch weer geëindigd in een miskraam.. wij zijn er natuurlijk kapot van en de gedachte dat het misschien nooit gaat lukken spookt helaas veel door mijn hoofd, ook al weet ik dat alles nog mogelijk is...
3 maanden geleden
Gisteren was ik een soort van overstuur…. Ziekenhuis gebeld en vandaag mochten we komen.
Na 10 jaar hebben we vandaag eindelijk een hartje gehoord!!🥰🥰
3 maanden geleden
Reactie op Beerrr
Hi allemaal,
Helaas heb ik vorige week dinsdag een miskraam gehad na 5+2 w ...
Sterkte 🍀
3 maanden geleden
In juni miskraam gehad met 9 weken. Nu weer 7+2 zwanger.. eerste echo met 6+3 was goed en een sterk kloppend hartje! Maar vorige keer ook goed kloppend hartje gehoord en 2 weken later bij de verloskundige klopte het hartje niet meer… dus nu 2 september afspraak bij verloskundige… ik zit zo in de stress, merk afgelopen 2 dagen niet echt klachten meer.. ben zo bang, zit zelfs te twijfelen om ergens een echo in te plannen voor me eigen rust….
3 maanden geleden
Reactie op wickey
Ooh jeetje, wat een verdrietig berichtje. Wat is er gebeurd? Heel veel ster ...
Dankjewel 🍀
3 maanden geleden
In week acht...
De hemel een ster rijker sinds vannacht...
Sterkte Liefie! 🙏🌹
3 maanden geleden
Hoi allemaal ♥️
In 2022 heb ik een miskraam gehad met 12 weken. Ik had meerdere goeie echo’s gehad maar ik had een naar gevoel de hele tijd. Met 12 weken kreeg ik het ergste telefoontje van mijn leven, de nipt was afwijkend. de dag erna in het ziekenhuis bleek het hartje al te zijn gestopt en een traumatische ‘bevalling’ volgde. Ik ben hier 1,5 jaar depressief van geweest en kon er moeilijk mee omgaan.
Vandaag 7+1 weken zwanger en ik merk dat ik met vlagen zo angstig ben! Maar ik wil ook positief blijven? Ik heb woensdag de eerste echo en ik ben echt heel zenuwachtig!
Ik hoop dat de angst op een gegeven moment stopt en plaats maakt voor geluk en vertrouwen. Ik hoop dat ook voor jullie 🌞
3 maanden geleden
Reactie op Saarrow
Jeetje heftig hè? Ik zit ook in de stress, voel ook geen symptomen meer.
Ik heb gewoon een echo ergens geboekt, kostte me wel geld.. maar aangezien vorige keer was een echo het enige wat me gerust kon stellen, dus die gister gedaan en alles zag er goed uit ❤️ maar pfoe wat een stress had ik!
3 maanden geleden
Hier ook een in de stress.. Wat een rollercoaster. Ik was even vergeten hoeveel zorgen je kan hebben in die eerste weken.. Ben blij als ik die kleine voel bewegen 😂 Ik kan echt geen een kwaaltje bedenken op het moment, voel me helemaal normaal.. Ik had de verloskundige nog gebeld en zij gaf aan dat ik best al dinsdag langs mocht komen voor de echo, maar ik denk toch dat ik afwacht tot volgende week woensdag, dan zijn we weer wat verder (7+4)