435 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Aquisha

Ik heb gewoon een echo ergens geboekt, kostte me wel geld.. maar aangezien ...
Oh super!!! Gefeliciteerd. Dat geeft mij toch ook weer moed. Ik heb vrijdag de echo, ook heel zenuwachtig. Moet zeggen dat ik wel weer vlaagjes van misselijkheid ervaar vandaag.

3 maanden geleden

Hé dames! Ik volg dit topic ook al een tijdje. In april een vroege miskraam gehad en nu weer zwanger. Ik ging er vanuit dat het nu allemaal goed zou zijn, want tsja, hoe groot is de kans dat het een tweede keer weer mis zou gaan? Afgelopen donderdag een pretecho gehad en toen te horen gekregen dat het óf niet goed is óf ik veel minder ver ben dan gedacht. Maar als het goed is klopt mijn berekening 😢 nu woensdag naar de verloskundige en ik ben zoooo bang. Hopelijk gaat het bij jullie wel allemaal goed! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Saarrow

Oh super!!! Gefeliciteerd. Dat geeft mij toch ook weer moed. Ik heb vrijdag ...
Laat het maar snel vrijdag zijn dan!!!! 🥰 ik echt nog steeds niet echt klachten.. paar dagen hiervoor lag ik te slapen op de bank, nu niet meer… maarja echo liet zien dat alles goed was ❤️ tot nu toe nog steeds geen klachten alleen dat ik af en toe beetje krampjes heb maar dat schijnt ook normaal te zijn! Dus ben heel blij dat ik die echo kon laten doen

3 maanden geleden

Reactie op mrlnvd

Hé dames! Ik volg dit topic ook al een tijdje. In april een vroege miskra ...
Oef, dat is wel even schrikken! Bij mijn miskraam liep het kindje een week achter op mijn berekening, de verloskundige was nog hoopvol en zei het kan 2 kanten op, 50/50. Ik ben mij er toen in gaan verdiepen en de kansen bleken in het echt wat minder gunstig te zijn. Ik had gewild dat iemand mij dat eerlijk had verteld, nu ging ik met hoop heen terwijl ik beter heen kon gaan met het gevoel dat het wel eens beëindigd zou zijn. Was jouw echo inwendig of uitwendig? Ik hoop voor je dat ze verkeerd gemeten hebben, een mm kan soms al een paar dagen verschil betekenen. Echt nog even spannend dus voor woensdag! Ik hoop dat de tijd snel gaat 😊

3 maanden geleden

Reactie op mrlnvd

Jeetje dat is echt vervelend..die onzekerheid nu. Sterkte!

3 maanden geleden

Ik heb vanmiddag om 14.15 uur de eerste echo, ben nu 7+1. Merk dat ik een slecht gevoel erbij heb, of dat is uit zelfbescherming, angst voor weer een missed abortion. Zou zo graag willen doorspoelen naar de 12 weken..vorige keer ging het mis tussen week 8 en 9.

3 maanden geleden

Reactie op Christadk

Ik heb vanmiddag om 14.15 uur de eerste echo, ben nu 7+1. Merk dat ik een s ...
Hey, ik ken het gevoel, heb hetzelfde meegemaakt nu met 7+2 goede echo gehad, hoop dat jij ook een goede echo hebt, ik denk dat de meeste die een miskraam hebben gehad niet gerust zijn tot de 12 weken

3 maanden geleden

Reactie op Aquisha

Laat het maar snel vrijdag zijn dan!!!! 🥰 ik echt nog steeds niet echt kla ...
Jaaa super blij voor je. Zo goed dat je die echo gepakt hebt. Nu dan maar keihard genieten van het feit dat je (nog) geen klachten hebt toch?!

3 maanden geleden

Reactie op Christadk

Succes! Laat het ons weten

3 maanden geleden

Reactie op Christadk

Heel veel succes, je hebt nu bijna de echo en ik kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt!!! Hadden wij week geleden exact zo…. Ook tussen week 8 en 9 toen gehoord dat het kindje niet meer leefde, ook MA. Je spoelt die film onbewust toch steeds terug hè?? Ik hoop zo dat jullie een mooie echo mogen hebben met een sterk hartje ❤️. Laat je ons iets weten? Liefs!

3 maanden geleden

Reactie op mrlnvd

Wat ontzettend vervelend deze onzekerheid hè? Hoe ver loop je achter met je eigen berekening??? Wij hadden dit ook in februari: echoscopiste zei ook, 50/50 kans maar het kindje was 6+2 groot met zwak hartje terwijl ik 8+2 was en m’n eisprong duidelijk had gevoeld… achteraf waren m’n testen ook best licht gebleven en kwam CB niet boven 1-2 uit. Ik hoop zo dat jullie aan de goede kant van de medaille zitten..: 🙏🏼🫶🏼 Zal heel hard duimen!

3 maanden geleden

Reactie op wickey

Oef, dat is wel even schrikken! Bij mijn miskraam liep het kindje een week ...
Dank je wel voor jouw eerlijke verhaal! Het was een uitwendige echo en je zag wel “iets”, maar niet wat ik had verwacht bij 7 weken zwangerschap! 😢

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Wat ontzettend vervelend deze onzekerheid hè? Hoe ver loop je achter met je ...
Wat lief! Ja ik zat zelf op 6+6, maar vruchtzakje zat qua formaat op ongeveer 6+2. Op 31 juli had ik positieve test in handen. En er was dus wel een witte vlek bovenin, maar daarvan kon zij niet zeggen wat dat precies is. Ze zei: “ik kan niet zeggen dat het er goed uit ziet”. Wat fijn dat jouw echo er al wel goed uit ziet!!

3 maanden geleden

Ondanks wat bruin verlies gaat het prima met het kleintje. In tegenstelling tot bij de miskraam zitten we mooi op schema. Ze hebben goede hoop dat het deze keer allemaal goed gaat lopen 🤞. Ik wens voor jullie dezelfde positieve boodschap!

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Heel veel succes, je hebt nu bijna de echo en ik kan me helemaal voorstelle ...
Bedankt voor je lieve berichtje. Het is echt een trauma wat ik heb opgelopen van de laatste MA dus idd die film spoel je onbewust terug. Maarrr de echo was goed. Termijn klopte precies met de iui die we gehad hebben. Hartje klopte goed. Zag er allemaal keurig uit. Maarja dan denk ik gelijk weer, dat was vorige zwangerschap ook zo en alsnog ging het daarna mis. Dus ik ben nog steeds voorzichtig positief, wel heel blij natuurlijk dat alles lijkt te kloppen.

3 maanden geleden

Reactie op WAZI

Ondanks wat bruin verlies gaat het prima met het kleintje. In tegenstelling ...
Wat fijn! Hoe ver ben jij nu? Ik heb/had ook bruinverlies maar toch ziet alles er goed uit gelukkig.

3 maanden geleden

Reactie op Christadk

Wat fijn! Hoe ver ben jij nu? Ik heb/had ook bruinverlies maar toch ziet al ...
8 weken en 2 dagen. Mijn vorige miskraam was bij 9 weken en 6 dagen dus het blijft spannend. Blij te lezen dat het bij jou ook goed was. Samen hopen we op het beste!

3 maanden geleden

5 weken geleden een vroege miskraam gehad, naar mijn idee gewoon ovulatie gehad. Dus dachten proberen het weer gelijk, gisteren een positieve test, niet te missen. Toch spannend of het nou nog van de vorige keer is of echt positief.. weet ook niet of het überhaupt kan nog van de vorige keer? morgen de verloskundige maar eens bellen..

3 maanden geleden

Reactie op mrlnvd

Wat lief! Ja ik zat zelf op 6+6, maar vruchtzakje zat qua formaat op ongeve ...
Mmmm dat is echt vervelend, ook wel gek toch dat jouw echo uitwendig was? Op zich is 4 dagen verschil niet mega veel, niet zoals bij mij die 2 weken toen. Het is bij 6 weken en een beetje ook nog echt heel klein, qua vorm en volgens mij pas aantal mm, dus ik hoop gewoon dat volgende keer alles goed is bij je! 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

3 maanden geleden

Reactie op Christadk

Bedankt voor je lieve berichtje. Het is echt een trauma wat ik heb opgelope ...
Wat fijn dat je echo goed was!!!! Wat een opluchting! En idd echt doodsangsten dan hè in die wachtkamer, jezelf beschermend voor wat kan komen… maar dit is heel goed nieuws! Het is zeker spannend, hopelijk vliegt de tijd tot aan de termijnecho. Door m’n kwalen en extreme vermoeidheid heb ik nu wel soort voor beter gevoel, had ik vorige keer echt niet. Maar alsnog is het zo fijn als we deze kwetsbare periode door zijn. 😘