435 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Q-1993

5 weken geleden een vroege miskraam gehad, naar mijn idee gewoon ovulatie g ...
Je kunt als je twijfelt je bloed laten testen en over paar dagen weer! Zo verwarrend kan het anders zijn… hebben het direct na MA en curretage ook meegemaakt en bij mij zat t hcg tot 6 weken erna in m’n lijf. Heb je wel duidelijke testen??? Bij mij hielp alleen die bloedtest… die zagen we aflopen en m’n testen bleven ook heel licht en leken zelfs af in plaats van op te lopen. Dus zou gewoon je huisarts even bellen om de waarden te checken en dan dus even opvolgen om de paar dagen zodat je zekerheid hebt.

3 maanden geleden

Reactie op mrlnvd

Wat lief! Ja ik zat zelf op 6+6, maar vruchtzakje zat qua formaat op ongeve ...
Op zich is 4 dagen verschil niet heel verkeerd! Zag ze iets van een vruchtje met lichte hartactie? Ik hoop dat de verloskundige je woensdag duidelijkheid kan geven. Ben je aan het begin van de dag aan de beurt of moet je de hele dag afwachten?

3 maanden geleden

Reactie op wickey

Op zich is 4 dagen verschil niet heel verkeerd! Zag ze iets van een vruchtj ...
Nee, ze zag “iets” zitten, maar kon niet zeggen of dat het vruchtje was. Dus geen hartactie gezien. Ook geen dooierzak ofzo. Hoop echt dat we morgenochtend iets zien. Lijkt ook of m’n klachten afnemen, maar dat beeld ik me misschien ook wel in..

3 maanden geleden

Hallo! Sinds gister opeens bruine afscheiding (zo begon mijn mk in maart ook) en in de avond lichte steekjes en een klein beetje helderrood bloed verlies. Nu nog steeds hele lichte buikpijn.. De echo van maandag (2sept) verplaatst naar morgen. Ben dan 7w+2d. Ik hoop zo dat het een vaatje is die gesprongen is. Maar weet ook wel in m'n achterhoofd dat dit niet hoort.. Maar hoop alsnog zo op een goede echo morgen..

3 maanden geleden

Reactie op Inge026

Hallo! Sinds gister opeens bruine afscheiding (zo begon mijn mk in maart o ...
Veel vrouwen bloeden af en toe licht tijdens zwangerschap dus ik duim dat het vals alarm is!

3 maanden geleden

Reactie op Inge026

Hoi Inge, wat mega spannend. Ik ga voor je duimen morgen, hopelijk ‘gewoon’ een gevoelige baarmoeder!

3 maanden geleden

Reactie op Inge026

Spannend zeg! Bloedverlies wil je gewoon niet zien na een miskraam..

3 maanden geleden

Ik ga voor jullie duimen Inge en mrlnvd, hopelijk goed nieuws morgen 💝

3 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

Sterkte Liefie! 🙏🌹
Dankjewel 🍀

3 maanden geleden

Er is iets bijzonders gebeurd... 💕

3 maanden geleden

Er is iets bijzonders gebeurd... 💕
Is je kleintje toch in orde?

3 maanden geleden

Dankjullie wel! Net een echo gehad en we zagen een kloppend hartje❤️ Ze kon niet zien waar het bloeden vandaan kwam.

3 maanden geleden

Reactie op Inge026

Dankjullie wel! Net een echo gehad en we zagen een kloppend hartje❤️ Ze k ...
Wauw wat een fantastisch nieuws!! Was het qua groei ook het aantal weken wat je dacht?

3 maanden geleden

En ook ik heb net een hartje gezien 😍😍 het was nog traag, want was net begonnen met kloppen. Dus zou 5+5 zijn, maar dat kan nooit, want dan zou de innesteling zijn geweest na de positieve test.. over twee weken weer terug, dus hopelijk blijft alles goed gaan!

3 maanden geleden

Ik ook een kloppend hartje met 7+2 dagen. zo bijzonder en fijn 🤎

3 maanden geleden

Wat fijn al dat goede nieuws!

3 maanden geleden

Reactie op WAZI

Is je kleintje toch in orde?
Gisteren een echo gehad, verwacht was om te kijken in hoeverre de miskraam volledig was en of en zo ja welke vervolgstappen er zouden volgen. We zagen tot onze verbazing een kindje geschat op 7w1d Met een heel sterk kloppend hartje! Wat ik verloren ben paste precies bij de tijdsduur van mijn zwangerschap... Wel vandaag weer wat bloedverlies. Wat me toch (nog) snel onzeker maakt... Al het nieuws gisteren was beter dan ik had durven hopen. Maar het blijft spannend... Ik hoop zo dat het deze keer goed mag gaan...

3 maanden geleden

Reactie op Evv234

Begin april een miskraam gehad, meteen daarna weer geprobeerd zwanger te w ...
Sterkte blijf geloven in de kracht van je lichaam! Ik hoop dat het gaat lukken

3 maanden geleden

Wauw… overdonderd 😊 vanmiddag eindelijk de echo gehad na een paar onzekere weken met ook wat minimaal bloedverlies. Zelfs al verder dan ik dacht, 9+1 🥳 nu hopelijk wat meer ontspannen en langzaamaan echt blij zijn ♥️

3 maanden geleden

Reactie op laurianne

Wauw wat een fantastisch nieuws!! Was het qua groei ook het aantal weken wa ...
Jaa!! Echt zo ontzettend blij mee! Ook omdat ik voordat ik de echo had en naar de wc ging weer bruine afscheiding had.. Ben iets achteruit gezet. Dacht zelf 7+2 te zijn en zij had nu gemeten op 7w. Maar aangezien het nog zo klein is kan het zomaar bij de termijn echo weer anders zijn.