424 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Tineke_M

Ik ben ook zwanger na een miskraam begin april. Nu 4+3. Vorige keer bij bij ...
Hee, ik herken je alertheid en zorgen over weinig symptomen. Wat verdrietig van je miskraam. April heb ik ook met 6 weken een vroege miskraam gehad en in mei rond 5 weken. Ik heb af en aan kramp alsof mijn menstruatie kan beginnen. En ook af en aan gevoelige borten. Geen pijl op te trekken dus. Daarnaast slaap ik erg slecht en heb ik last van moodswings. Verder ook niets. Spannend blijft het wel!

2 maanden geleden

Reactie op Rlx

Hi! Wat heftig dat jullie ook allemaal een miskraam hebben moeten meemaken. ...
Yes wat een leuk idee!

2 maanden geleden

Reactie op Tineke_M

Ik ben ook zwanger na een miskraam begin april. Nu 4+3. Vorige keer bij bij ...
Herken het hoor! Ik heb nu ook weinig symptomen. Maar wat je zegt dat hoeft niks te zeggen. Bij mijn missed abbortion wist ik op een gegeven moment dat het niet goed was maar de symptomen bleven toenemen. Ik houd nu een beetje als houvast dat de testen mooi oplopen. Hoewel dat misschien ook niet zo veel zegt. Het is zo ingewikkeld dat je ergens houvast aan wilt ontlenen ok te weten of het goed zit, maar dit nog niet echt kan

2 maanden geleden

Ik heb dus vannacht weer een steek in mn buik gehad en gelijk in de stress. Nog 2 weken tot de echo, hoop echt dat we daar wat moois te zien krijgen maar ik vind het doodeng nu. Wel nog misselijk en gevoelige borsten dus zal vast niets zijn. Maar die onzekerheid direct weer is zo kut

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Na een miskraam begin april (ongeveer 6 weken) heb ik zojuist een positieve test gekregen! Ik vind het wel echt heel spannend of het nu wel goed gaat en durf nog niet echt vooruit te denken.. maar in ieder geval heel blij dat de test positief is!

2 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen! Ik hoop dat het bij iedereen naar wens gaat verlopen 🤍 Ik heb gisteren een positieve test gehad en zit nu op 4+2. Een halfjaar geleden bij 5 weken een miskraam gehad. Die zwangerschap was in 1 keer raak en daarna was ik er een tijdje klaar mee. Nu zijn we er weer voor gegaan en deze keer is ook weer in 1 keer raak. Ik ben heel blij, maar toch is het ook een beetje onwerkelijk allemaal. Ondanks dat ik bij de vorige keer ook rekening hield met dat het niet altijd goed hoeft te gaan (wat dus ook niet gebeurde), merk ik wel dat ik de vorige keer wat blijer was. Misschien moet ik nu ook gewoon meer wennen aan het idee of sta ik er wat reëler in? Geen idee. Ik denk maar gewoon dat alle gevoelens normaal zijn haha. Ik had 1 week na bevruchting al erg pijnlijke/gespannen borsten, veel meer dan de eerste keer. Een week geleden kok nog een heel heel klein beetje roze/bruin bloedverlies dus ik vermoedde een innestelingsbloeding. Verder snellere hartslag en iets meer vermoeid (maar nog niet extreem), wat ik herkende van de vorige keer. Ik voelde me nu vrij snel al zó zwanger maar m'n eerste testen waren negatief. Gisterenochtend nog een negatieve test. Die wilde ik 's middags weggooien toen ik ineens toch een vaag (maar duidelijk genoeg) streepje zag. Ze zeggen natuurlijk dat je testen na 5 minuten eigenlijk niet meer betrouwbaar kan aflezen. Toen nog twee testen gedaan van een ander merk en de ClearBlue zegt echt 'zwanger'. Ik kan het nog eigenlijk niet echt geloven! @RIx: Leuk idee! ik ga je berichten 😊

2 maanden geleden

Hier nog 1. Nu 4+1. Vorig jaar september voor het eerst een positieve test in handen gehad. Helaas wist ik op dat moment al dat het mis was gezien ik al 2 weken aan het bloeden was. Ik dacht dat mijn ongesteldheid gewoon begonnen was, dus ik had niet door dat er daadwerkelijk een bevruchting was geweest. Toen de ongesteldheid niet alleen anders was, maar ook nogal lang aanhield ging ik naar de huisarts en die vertelde me dat ik thuis voor de zekerheid een test kon doen omdat ze vermoedde dat het om een vroege miskraam ging. Uiteindelijk is het restweefsel operatief verwijderd. Vind het nu allemaal dus erg spannend. Ook omdat ik daarnaast ook nog overgewicht heb. Leuk idee rlx! Ik heb je een berichtje gestuurd op Instagram.

2 maanden geleden

Nog even voor degene die over mijn berichtje heen hebben gelezen. Als je behoefte hebt aan een app groepje, stuur dan een berichtje op Instagram naar 'gewooonsimpel' met je nummer. Dan voeg ik je toe!

2 maanden geleden

Reactie op Rlx

Nog even voor degene die over mijn berichtje heen hebben gelezen. Als je ...
Leuk! Heb een berichtje gestuurd 😊

2 maanden geleden

Reactie op Rlx

Nog even voor degene die over mijn berichtje heen hebben gelezen. Als je ...
Hi ik kom meerdere accounts tegen zou je een foto kunnen delen van je profielfoto?:)

2 maanden geleden

Hi, hier helaas ook 2 missed abortions met 8 weken in 2 jaar en (gister) op 14dpo een duidelijk positieve test. Alleen vanochtend nog eens getest en was de test lichter dan die van gisteren, wel nog positief. Ook lijkt mijn temperatuur iets gedaalt dus ik maak mezelf alweer helemaal gek en onzeker dat ook nu het mis gaat. Super irritant maar lastig om die mindset anders te krijgen. Hard duimen dan maar....

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Ik heb dat wel! Ben dan wel weer bang dat ik dat mezelf aan t aanpraten ben ...
Ja dat deel ik ook! Het voelt minder heftig in mijn lichaam allemaal - soort van testrondes gehad! Ga heel hard duimen voor ons allemaal

2 maanden geleden

Reactie op Lilly0506

Hi, hier helaas ook 2 missed abortions met 8 weken in 2 jaar en (gister) op ...
Ik duim mee!

2 maanden geleden

Reactie op Lotte - Sarah

Hi ik kom meerdere accounts tegen zou je een foto kunnen delen van je profi ...
Dit is mijn account!

2 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen! Ik hoop dat het bij iedereen naar wens gaat verlope ...
Hi Louise, kan het kloppen dat ik je berichtje nog niet heb gezien? Let op het is gewooonsimpel met 3 o's 😊

2 maanden geleden

11 Maart met 8 weken een miskraam gehad. Wat een rollercoaster waarin ook enorme twijfels zijn ontstaan… en nu toch weer zwanger, leef een beetje in een roes ofzo ☺️

2 maanden geleden

Zojuist achtergekomen dat ik zwanger ben. Eind juni/begin juli een miskraam gehad (eerste met 5+5). En gelijk weer zwanger. Ik ben heel blij maar ook heel gespannen. 🥹

2 maanden geleden

Vandaag 4+3 weken. Ik was al onzeker door de missed abortion in februari, maar ik heb er sinds vannacht geen vertrouwen in. Vrijdag begon de bruin/roze afscheiding met vannacht echtn bloedingen zoals je bij en menstruatie hebt. Moet alsnog wachten tot 13 augustus voor een echo. Dat voelt voor mij echt te lang om een bevestiging te krijgen of dit een miskraam is of dat het alsnog goed is gegaan.

2 maanden geleden

Reactie op Jo43

Vandaag 4+3 weken. Ik was al onzeker door de missed abortion in februari, m ...
Goh wat vervelend! Wat je mogelijk nog zou kunnen vragen bij de huisarts of verloskundige is of je op HCG mag prikken en over een paar dagen weer om te kijken of het HCG nog verdubbeld in 48uur! Dan weet je in ieder geval sneller iets dan dat je moet wachten op de echo! Sterkte hoor 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Jo43

Vandaag 4+3 weken. Ik was al onzeker door de missed abortion in februari, m ...
Ik kon direct terecht bij de verloskundige vorige keer toen ik bloedingen kreeg.. was toen 5+3 maar daardoor had ik wel de “geruststelling” dat het inderdaad een miskraam was en ik niet nog lang hoefde te wachten..