435 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Leoniee123

Vanochtend een positieve test gehad. In april hoorden we bij de 10 weken ec ...
Ik hoop dat jou slechte datum snel een mooie nieuwe betekenis mag krijgen! Ik heb het zelfde gehad maar die datum zal altijd voor mij slikken blijven. 7 januari was ik met de eerste miskraam uitgerekend en met complicaties van de 2e miskraam werd ik op exact die datum met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm heftige bloeding waarbij het eruit kwam alsof iemand emmers aan het leeg gieten was 😳

3 maanden geleden

Hallo allemaal, wat zorgen die eerdere miskramen toch voor veel onzekerheid hè? Ik heb in de afgelopen 14 maanden 3 miskramen gehad.. Ik had vorige week weer een positieve test en meteen die avond weer bruinverlies.. gelukkig is het hier bij gebleven, dus ik hoop op innesteling.. Verder, op af en toe wat druk in de onderbuik en met vlagen iets misselijk in de ochtend, voel ik niets.. Vind het ontzettend spannend allemaal en ik hoop zo dat deze blijft plakken. Alle onderzoeken gehad en er is niets uitgekomen, dus ik hoop toch echt op 3x botte pech en dat dit een blijvertje is. Iedereen veel succes en laten we elkaar op de hoogte houden!

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb zojuist getest aangezien ik enorm pijnlijke borsten heb (heel vreemd, dit was al 3 dagen na ovulatie) en het wordt met de dag erger. Heb ook dikke schijven in mijn linkerborst. Ik zou vrijdag pas eigenlijk vrijdag ongesteld moeten worden maar heb dus een knaltest!! Ben wel onzeker aangezien ik december en begin mei een miskraam heb gehad met 6 weken. Dus nu beginnen voor mij weer de spannende weken. 🥹

3 maanden geleden

Hi allemaal, ik sluit me ook aan bij dit groepje. Gefeliciteerd met alle positieve testen en verdrietig om de miskraam verhalen te lezen! Ik test sinds donderdag positief, zaterdag zou m’n nod zijn. Normaal zou je hier heel blij mee moeten zijn, maar ik merk dat ik me juist heel angstig voel. Ik heb eind Jan een MA gehad met 9,5 week en begin juni een mk met 5+1. Die vroege mk had ik al snel “door” omdat de testen niet opliepen (eerder af) en ik me ineens weer “normaal” voelde ofzo en daardoor merk ik dat ik nu mega gefocust ben op m’n test oploop en m’n symptomen 🥲🫣 ga ook pas over een 1-1,5 week de vk bellen, eerst maar eens kijken wat er gebeurt de komende dagen 🤞🏻🍀

3 maanden geleden

Ik heb net voor kerst een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad die flink mis ging en waarbij ik 3 liter bloed verloor. Nu weer zwanger maar merk dat ik best zenuwachtig ben, er is een kans van ruim 10% dat er weer een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is. Dan zou ik mijn tweede eileider ook kwijt zijn waarschijnlijk plus natuurlijk weer een operatie moeten ondergaan. Ik krijg met precies 6 weken al een echo om te checken of het eitje wel afgedaald is, nog een paar dagen wachten maar wel spannend!

3 maanden geleden

Hi allemaal, in juni heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwanger. 27 juli had ik weer een positieve zwangerschapstest. Helaas nu met 5 weken heb ik weer bloedverlies (best wel veel) en denk ik /verloskundige dat het weer een miskraam is.

3 maanden geleden

Reactie op Sarah2119

Hi allemaal, in juni heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwanger. 27 juli ...
Wat heftig Sarah.. heb zelf ook 5 miskramen gehad dus weet hoe het voelt. Sterkte!! 🍀

3 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Hi allemaal, ik sluit me ook aan bij dit groepje. Gefeliciteerd met alle po ...
Gefeliciteerd! Snap helemaal je angst. Ik test sinds afgelopen woensdag positief. Na 5 miskramen en een goede zwangerschap (dochtertje van bijna 2) ben ik nu ook heel angstig. Ook wij wachten nog even met verloskundige bellen. Ben nu 4.4 weken en jij? Succes met wachten en hopelijk mag het deze keer goed gaan voor ons allemaal 🍀

3 maanden geleden

Hi allemaal. Ook ik sluit me aan bij dit groepje. Door een fout in mijn chromosomen, is de kans op een miskraam per zwangerschap ongeveer 50% voor ons. Ik heb een prachtig dochtertje gelukkig. Voor haar hebben we 5 miskramen gehad, de meeste kindjes overleden tussen de 8-9 weken zwangerschap. Afgelopen februari hadden we opnieuw een miskraam, maar dit keer pas bij 12 weken. Nu heb ik weer een lichte positieve test..Maar het voelt alsof we ons weer klaar mogen maken voor flink wat weken spanning en onzekerheid. Op hoop van zegen.

3 maanden geleden

Reactie op Jinthe

Hi allemaal. Ook ik sluit me aan bij dit groepje. Door een fout in mijn chr ...
Wat pittig zeg, knap dat je het toch weer aandurft, heel dapper! Tja en die eerste weken…. Ben ook aan het aftellen naar de eerste echo 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Sarah2119

Hi allemaal, in juni heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwanger. 27 juli ...
Oh vreselijk.. sterkte meid! Zelf 3 miskramen gehad en nu elke keer wat lichtroze afscheiding, zo bang dat het ook weer door gaat zetten rond de 5 / 6 weken (ben nu 4.2)

3 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben na een miskraam eind 2023, eindelijk weer zwanger nu 5 weken en ben zo bang voor herhaling, vorige keer was mijn 8 weken echo goed en met 10 weken kwamen ze erachter dat het hartje niet meer klopte. Ik durf nu gewoon niet blij te zijn, zo bang ben ik dat het weer mis gaat.

3 maanden geleden

Hoi, Ook ik ben nu zwanger na een miskraam. Na het zien van een kloppend hartje met de 1e echo bleek het hartje voor de termijnecho gestopt te zijn. Door een fout van het ziekenhuis heeft vervolgens het kindje nog 3 maanden in mijn buik geweest zonder dat ik het wist. Nu dus weer zwanger, 7 weken en erg spannend..

3 maanden geleden

Wat een verdrietige verhalen allemaal zeg 😪 volgens mij heeft iedereen in deze groep dezelfde angst voor deze tijd.. ik wens iedereen heel veel sterkte en ga heel hard duimen voor iedereen dat het deze x goed afloopt 🍀🤞🏻dikke virtuele knuffel ❤️

3 maanden geleden

Hey hey, Ik herken het. Zelf met 8 weken een miskraam gehad. Was in juni, op 4 juli ben ik nog bij de verloskundige geweest om te kijken of alles weg was. Het was toen leeg en cyclus was alweer opgang. Mijn linkereierstok stond alweer op springen 😅 paar dagen later ongesteld. Verder ben ik er niet echt mee bezig geweest maar gisteren plingelde een app dat ik 5 weken zwanger ben...ik dacht huh..... gelijk een test gedaan en positief. Volgens mijn berekening 4+4 Kan het nog niet geloven dat het zo snel weer raak is. En ben ook best bang dat het weer fout gaat. Echo nog niet gepland moet de verloskundige nog bellen. Eerste wat ik morgenochtend ga doen.

3 maanden geleden

Ben zo bang en onzeker. Dat ik weer een miskraam krijg mijn zoontje is nu 14 maanden bijna daarvoor 7 miskramen en nu ben ik weer zo bang dat dit gebeurt omdat de cb test ook niet oploopt blijft op 2-3 staan. 15 augustus eerste echo vanwege de eerdere miskramen om te kijken of het allemaal goed verloopt meerdere die hier last van hebben

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Snap helemaal je angst. Ik test sinds afgelopen woensdag pos ...
Poeh 5 miskramen, wat heftig zeg 💔 zo stom hè want die hele beginperiode is nu verschrikkelijk ipv zo mooi als het ook kan zijn.. ik heb ook een dochtertje die is net 2 🥰 gelukkig geeft die wel wat afleiding 😁 ik ben nu 4+2/3 weet niet exact wanneer m’n eisprong was. M’n testen lopen deze x wel op maar nog geen “knal”test dus tot die tijd blijf ik er niet gerust op (weet dat het alsnog geen gegeven is dat het bij een knaltest altijd goed gaat) bij de afgelopen mk liep m’n test direct vanaf nod af ipv op. Fingers crossed en hopen dat we snel uit deze verschrikkelijke weken zijn!!

3 maanden geleden

Wauw wat bijzonder zeg dit! Gefeliciteerd! Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt maar dan 1 dag later. Op 1 juli had ik mijn miskraam en zondag teste ik positief. Ik heb nu dus alleen geen idee hoe ver ik ben doordat ik geen menstruatie heb ter referentie. Heb jij ovulatietesten gedaan waardoor je het zeker weet?

3 maanden geleden

Reactie op Fleurstweedeavontuur

Wauw wat bijzonder zeg dit! Gefeliciteerd! Ik heb precies hetzelfde mee gem ...
Ahh gefeliciteerd! En nee niet zeker. Ik had een echo waarop te zien was dat alles zich alweer aan t voorbereiden was op eisprong. Paar dagen later de bekende ovulatie pijn, dus ga uit van die dag. Helaas hier weer wat bloedverlies en al 3 weken buikpijn. Ga er vanuit dat t weer mis is gegaan. X

3 maanden geleden

Hallo! Gister een hele licht positieve test van de kruidvat en vanochtend een clearblue test gedaan en daar stond zwanger 1-2. In maart een miskraam gehad, Wij kwamen er al snel achter dat er iets niet goed was (met 7weken) en toen met 10 weken is de miskraam opgewekt/ben ik het verloren. Merk dat ik mij nu mentaal veel sterker voel als toen in feb/maart. Voel mij heel sterk. En toch voel ik mij ook zo onzeker, ik voel mij helemaal niet zwanger. Waar ik vorige keren (met m'n zoontje en de mk) toch al snel kleine kwaaltjes had, Zoals levendige dromen, snel buiten adem etc. Voel ik nu niks. Ik durf hierdoor ook niet de vk te mailen, omdat het zo onwerkelijk voelt haha. Ik duim voor iedereen dat het deze ronde goed blijft gaan❤️