435 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben nu 6 wkn zwanger van ons 3e kindje en heb woensdag 14 augustus een vroege echo in het ziekenhuis. Een gezonde zoon van 3,5 jaar, januari 2023 een stilgeboren jongen met 23 weken + 5 dagen gekregen en afgelopen januari een miskraam met 5 weken🥺 ben nu heel onzeker en dit zal de gehele zwangerschap nog wel blijven denk ik, maar hoop dat ik na de eerste echo iets meer hoop krijg en een beetje kan gaan genieten!❤️
3 maanden geleden
Reactie op Deetje29
Ik ben nu 6 wkn zwanger van ons 3e kindje en heb woensdag 14 augustus een v ...
Oh wat vreselijk!! Wat een dappere keuze ook om voor nog een kindje te gaan. Kan me niet voorstellen hoe spannend het voor jou moet zijn. Ik wens je toe dat je ondanks de onzekerheden en angsten, je ook mag genieten tijdens deze zwangerschap. Dit is weer een nieuwe zwangerschap en een nieuw kindje 🌸
3 maanden geleden
Reactie op Deetje29
Ik ben nu 6 wkn zwanger van ons 3e kindje en heb woensdag 14 augustus een v ...
Dapper dat je er nog een keer voor durft te gaan! Ik hoop voor jou dat dit kindje gezond ter wereld mag komen. En dat je nu angsten ervaart kan ik volledig begrijpen, het is niet niks wat je hebt meegemaakt!
3 maanden geleden
Ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje. 1e kindje zijn we verloren met 11 weken zwangerschap (missen abortion). En daarna nog een biochemische zwangerschap gehad. Ik merk dat de angst om dit kindje te verliezen steeds groter wordt. Ik ben nu pas 4+3 dus die angst zal voorlopig nog wel zo blijven. Zeker tot aan de termijnecho aangezien het toen vorige keer slecht nieuws was. Vandaag gewoon even een offday denk ik.
3 maanden geleden
Reactie op HannahMoon
Oh wat vreselijk!! Wat een dappere keuze ook om voor nog een kindje te gaan ...
Wat een lieve woorden. We proberen het ook echt te zien als een nieuwe zwangerschap, maar de onzekerheid zal nooit weggaan! We zien onze zoon van 3,5 zo graag opgroeien met een broertje of zusje naast zich, zo lief voor alle baby’s en kinderen om ons heen en hij sleept ons echt door alles heen💙 we tellen in ieder geval af tot de eerste echo en hopen op geen complicaties deze keer!
3 maanden geleden
Reactie op Christadk
Dapper dat je er nog een keer voor durft te gaan! Ik hoop voor jou dat dit ...
Dank je wel! De wens voor een broertje of zusje in ons gezin erbij is zo groot, ook al brengt het ook veel zorgen met zich mee. Vooral na de 24 weken hopen we echt te genieten van dit wonder, tot nu toe voorzichtig blij en duimen we dat de kleine goed blijft zitten❤️
3 maanden geleden
Reactie op Deetje29
Wat een lieve woorden. We proberen het ook echt te zien als een nieuwe zwan ...
Ik hoop met je mee! 🌸🌸
3 maanden geleden
In mei met 8 weken een miskraam gehad, was die week zelf mega ziek geweest. Had waarschijnlijk het norovirus en daar is het kindje helaas door gestorven. Nu nog eventjes afwachten in spanning. Vanmorgen een hele lichte test positief. Dus ik test nogmaals na het weekend.
3 maanden geleden
Hoe gaat het met iedereen ? Ik heb vanmorgen een echo gehad, werd op 6 weken geschat maar al een sterk kloppend hartje te zien ! Zo blij 🥰
3 maanden geleden
Hier in april '22 een miskraam gehad, in april '23 moeder geworden van onze zoon, in april '24 weer een miskraam en nu 6+2 zwanger en als t allemaal goed is in april '25 uitgerekend (is april onze maand!?). Mega mega spannend! Heb geen klachten, alleen gevoelige tepels en dat maakt me onzeker merk ik. In mijn hoofd staat geen klachten gelijk aan "het is niet goed".. afwachten tot 20 aug, dan hebben we de echo! Die hebben we bewust een week later ingepland omdat we al twee keer hebben meegemaakt dat het bij de 2e echo mis is, we horen het liever in één keer dan..
Wat een onzekerheid deze weken pfffff
3 maanden geleden
Reactie op Mamafloor23
Hoe gaat het met iedereen ? Ik heb vanmorgen een echo gehad, werd op 6 weke ...
Wat fijn zeg!!! Heel mooi nieuws. 😊 ik nog 1,5 week wachten, maar klachten volop aanwezig en eergister toch nog getest (stom dat ik die bevestiging blijf zoeken maar bij m’n mk bleven ze licht dus geeft dit wat hoop) en nu binnen sec net zo donker als de controle streep. Voel me rustig en heb vertrouwen.
Jij heerlijk nieuws, geniet ervan! 😘
3 maanden geleden
Reactie op clau1985
Wat fijn zeg!!! Heel mooi nieuws. 😊 ik nog 1,5 week wachten, maar klachten ...
Dankjewel! Het is nog niet helemaal ingedaald ofzo, terwijl de kwaaltjes goed aanwezig zijn. Ik heb ook veel vaker getest deze keer 😂 succes met wachten nog! ❤️
3 maanden geleden
Miskraam op 17 april 2024 van ons eerste kindje na 10 weken. Na heel wat complicaties terug zwanger tijdens eerste cyclus dat we terug mochten proberen.
Gisteren eerste echo. Het is nog vroeg maar alles leek oké. Ik zou minstens 5 weken en 4 dagen zijn. Zeer veel "last": buikpijn, misselijk, slecht slapen, rugpijn.
Ik zweef tussen hoop en angst.b
3 maanden geleden
Ik merk wel dat het mij bezig houdt hoor.. 1 keer eerder zwanger geweest en rond deze tijd (6 weken) een miskraam gekregen. Vorige keer vrij veel kramp in mijn onderbuik, zeurend gevoel etc. Nu heb ik dat ook weer en ga ik het af en toe toch weer linken aan een miskraam.. ik probeer er maar niet teveel aan te denken maar het is soms toch lastig!
3 maanden geleden
Reactie op adlx
Ik had er ook erg veel last van. Echo aangevraagd op 6 weken en gister een ...
Ik had ook nu al mogen komen van de VK (6weken stipt vandaag) maar ga morgen voor een paar dagen weg en liever nog wat onzekerheden maar geen verdriet als de domper van weer mis als het zo is.
Maar komen vrijdag terug en maandag zit ik bij de VK 😅
3 maanden geleden
Dag allemaal,
Helaas is onze eerste zwangerschap begin juli geëindigd in een miskraam met 10,5 week. Van de week weer een positieve zwangerschapstest. Ik moet zeggen dat ik merk dat ik er zeer veel mee bezig ben en niet kan wachten op een eerste echo. Misschien dat dit al een klein beetje onzekerheid kan wegnemen.