435 Reacties

3 maanden geleden

Hoiii! Ik sluit me ook aan bij dit groepje. In januari met 7 weken en 5 dagen een miskraam gehad.. nu eindelijk weer zwanger🥰🙏🏼🙏🏼 Uitgerekende datum staat nu op 17 april 😍 Ik merk dat ik super gespannen ben maar ook ergens vertrouwen heb. Omdat het heel anders voelt dan de miskraam. En nog helemaal geen bloedverlies gehad heb. Ben nu 5 weken. En ik krijg met 6 en een halve week ongeveer een echo🥰 Door de eerdere miskraam mag ik gelukkig eerder. De 28ste mag ik🥰 Ik heb al een dochtertje van nu anderhalf😊 De test is goed opgelopen. En ik ga ook niet meer testen. Heb geen zin🙏🏼

3 maanden geleden

Gisteren mijn eerste echo gehad na een miskraam in januari 2024 en een stilgeboren kindje met 23+4 in januari 2023 💫 , volgens de laatste dag van mijn menstruatie zou ik 7 weken zijn maar door een hele late ovulatie (op dag 21/22) zit ik nu op 5+6 en was een kloppend hartje heel moeilijk te zien. Er leek iets te knipperen maar konden het niet met zekerheid zeggen, verder zag mijn baarmoeder er goed uit als we de 5+6 termijn aanhouden, nu duimen dat we volgende week een mooi kloppend hartje hebben🥺🙏🏼

3 maanden geleden

Ik sluit me ook aan bij deze groep. Ik heb in 2021 2 miskramen gehad, daarna in een behoorlijk heftige scheiding gekomen en nu samen met mijn nieuwe partner na een lange tijd proberen weer zwanger! We hebben al een echo gehad met 5+6 met een mooi kloppend hartje. Maar ik ben nu zo onzeker en zo bang dat het hartje ineens stopt net als bij de miskraam. Morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis met de gynaecoloog omdat ik moet gaan beginnen met bloedverdunners en ik hoop zo erg dat we ook snel even kunnen kijken naar het hartje, ik hou deze onzekerheid niet nog tot 20 augustus vol😭

3 maanden geleden

Helaas bij de echo 7.2 geen kloppend hartje meer. Moet me opmaken voor een 2de miskraam 🥹

3 maanden geleden

Reactie op adlx

Helaas bij de echo 7.2 geen kloppend hartje meer. Moet me opmaken voor een ...
Heel veel sterkte❤️

3 maanden geleden

Reactie op adlx

Ahg wat een verdrietig nieuws dit zeg… heel veel sterkte 🤍

3 maanden geleden

Reactie op adlx

Jeetje wat ontzettend oneerlijk en verdrietig. Had je zelf al een gevoel of totaal geen klachten? Heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Gister een heel naar onzeker gevoel, verder helemaal niets. Was echt een klap.. thanks allemaal ❤️

3 maanden geleden

Reactie op adlx

Gister een heel naar onzeker gevoel, verder helemaal niets. Was echt een kl ...
Wat erg adlx. Ik ken je een beetje van de NOD 25-31 juli topic. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd 💛

3 maanden geleden

Reactie op Sarah9010

Wat erg adlx. Ik ken je een beetje van de NOD 25-31 juli topic. Ik wens je ...
Thanks, ja je bouwt dan toch iets op hè? Nu dit maar even verwerken en dan wie weet snel weer door. Het is veel allemaal op t moment 😕

3 maanden geleden

Reactie op Sarah9010

Wat erg adlx. Ik ken je een beetje van de NOD 25-31 juli topic. Ik wens je ...
Hoe is het met jou nu? 🥰

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik leef met jullie mee. Wat spannend is het weer. Die miskramen gaan zo in je hoofd zitten. Na de zwangerschap van mijn zoon (nu 6 jaar) 3 MK en 1 MA gehad. Naast afwijkende schildklier ontstond het vermoeden antifosfolipidensyndroom. In juli 2022 opnieuw zwanger en gestart met antistollingsmedicatie. Ik heb echt niet van die zwangerschap kunnen genieten. Ik dacht steeds: als ik de 12 weken voorbij ben, dan kan ik het loslaten. Als ik de 20 weken voorbij ben, enz. Niet dus. Nu zijn we eerder deze week verrast door een positieve test. Meteen weer de antistollingsmedicatie opgestart. Komende weken maar veel afleiding zoeken, want het zit continu in m’n hoofd. Met 8 weken staat de eerste echo gepland en denk dat ik nu 5+4 ben. Vorige keren ging het mis in week 7 bij de miskramen en bij de MA was de echo met 8 weken niet goed. Liefs

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 6 weken zwanger, gisteravond met afvegen na plassen wat roze afscheiding. Ben gelijk overtuigd van weer een miskraam..na 2 miskramen is de hoop ver te zoeken. Vind dit echt zo'n onzekere rot tijd. Ik weet echt wel dat het niks hoeft te betekenen maar achterin je hoofd houd je toch rekening met weer een miskraam..want ja waarom zou het nu ineens wel goed gaan. Volgende week maandag de eerste echo maar ik twijfel of ik morgen even ga bellen of het eerder kan. Wat zouden jullie doen?

3 maanden geleden

Goedemorgen, Ik sluit mij ook graag aan. In 2020 een miskraam gehad, vervolgens een goede zwangerschap. Inmiddels alweer bijna 2 jaar bezig voor nummer 2 en in maart ook weer een miskraam gehad. Aankomende vrijdag, de 1e echo🙏🙏, ben dan ca 7 weken. Ik heb al tig keer getest( nu mee gestopt)focus steeds op symptomen , ben gewoon zo onzeker door het verleden. Nu heb ik weer t idee dat mn borsten niet meer gevoelig zijn pfff. Ben wel doodmoe😆, wat een rollercoaster. Kon ik de onzekerheid maar uitzetten 😬 Herkenbaar voor jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Ushi23

Goedemorgen, Ik sluit mij ook graag aan. In 2020 een miskraam gehad, vervo ...
Heel herkenbaar! Gisteren een echo gehad op 6+6 weken. Alles zag er keurig uit. Termijn klopte met haar meting. Hartje klopte mooi. Dus ben een stuk rustiger dan voorheen. En ondanks dat ik heel erg blij en dankbaar ben, vind ik deze onzekere periode gewoon echt niks!

3 maanden geleden

De onzekerheid die veel vrouwen hier ervaren is zo herkenbaar! Ik heb zelf een gezonde dochter en daarna 2x een MA en 1x een spontane miskraam gehad. Allemaal voor de 7 weken mis gegaan. Nu 6+2 zwanger en sinds gisteren opeens veel minder zwangerschapsklachten. Ook een dalende rusthartslag, nadat deze eerst goed is gestegen. Mijn hoofd gaat alle kanten op, echt vreselijk. Vrijdag de eerste echo, maar ben zo bang dat het weer rond de 6 weken gestopt is met groeien 😓

3 maanden geleden

Reactie op Pinciotti

De onzekerheid die veel vrouwen hier ervaren is zo herkenbaar! Ik heb zelf ...
Hier ook een MA in februari, nu 6+4 en het gevoel dat de kwaaltjes afnemen. Ik weet dat dat helemaal niks zegt. Het houdt me zo bezig dat ik me helemaal niet mezelf voel. Succes vrijdag 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Christadk

Ik ben vandaag 6 weken zwanger, gisteravond met afvegen na plassen wat roze ...
Blijf vertrouwen houden, hoe lastig dat ook is! Ik snap je gevoel heel goed. Mijn eerste echo staat pas de 29e gepland en ik denk meerdere keren per dag ‘Zal ik eerder gaan?’ Maar dat zou dan alleen een geruststelling voor op dat moment zijn. Daarna kan er ook nog vanalles gebeuren. Bloedverlies hoeft niets te betekenen. Sterkte meid 🌼

3 maanden geleden

Reactie op Zomerbries

Blijf vertrouwen houden, hoe lastig dat ook is! Ik snap je gevoel heel goed ...
Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk hoor, je bent dan voor korte tijd gerustgesteld. Kan daarna ook nog fout gaan. Zou zo graag door willen spoelen naar de 12 weken 🤪 We wachten maar af hoe het gaat lopen..

3 maanden geleden

Reactie op nadinew1007

Hi! Hier helaas ook 2 MK gehad in de afgelopen 11 maanden; steeds vrij vroe ...
Jaa ik heb dat ook! Ook 2 miskramen gehad vanaf januari. Ik heb nu meer kwalen en duidelijker aanwezig, het streepje op de testen wordt steeds donkerder, maar ook veel meer krampen dus om de haverklap naar de wc om te checken. Het is en blijft spannend 🙏🙏