435 Reacties
3 maanden geleden
Wij zitten in een IUI traject sinds vorig jaar. De tweede IUI poging was raak maar eindigde in een biochemische zwangerschap.. (de eerste en derde waren niet raak). Nu poging 4 en heb de Ovitrelle uit mijn lichaam getest en de tests lopen sinds 10dpo weer op. Vanmorgen met 12DPO een best prima lijntje dus waren al voorzichtig blij.. totdat er nu weer krampen zijn en (roze/rood) bloedverlies.. zonder stolsels.. maar ben meteen bang dat het deze keer ook weer niet goed zit 😔
3 maanden geleden
Reactie op mrscecen
Ons verhalen zijn gelijk aan elkaar. Ik heb ook al een gezonde zoon. Maakt ...
Ik heb ook vrijdag de 1e echo.
Sinds 5+5 weken heb ik dezelfde klachten als bij de zwangerschap van mijn zoon (toen bij 6+4 ongeveer). Bij de miskraam heb ik amper klachten gehad (10 weken na menstruatie gemeten op ong. 7 weken (termijn liep enorm achter). Dat geeft ergens wel een fijn gevoel voor de bevestiging dat het nu wel goed gaat!
3 maanden geleden
Hoi iedereen, hier ook zwanger na miskraam. Vorig jaar februari een miskraam na spontane zwangerschap tweede ronde na stoppen pil. toen helaas PCOS ontwikkeld. En nu 1,5 jaar later. Elf rondes met Letrozol. Zwanger. Geheel onverwachts. We stonden al op de lijst ter overname door een fertiliteitscentrum (zat bij een algemene gynaecologie klinie) en die afspraak zou volgende week zijn🙈.
Voel me wel echt anders tov de vorige zwangerschap. Echt meer klachtjes. Maar diezijn ook echt wisselend aanwezig. En ik weet dat dat normaal is. Maar toch als mijn borsten mindee gevoelig zijn ofzo denk ik: oei is dit weer een miskraam? Voelt ZO stom😓. Maar zulllen jullie waarschijnlijk wel herkennen!
3 maanden geleden
Reactie op AMR__
Hoi iedereen, hier ook zwanger na miskraam. Vorig jaar februari een miskraa ...
Ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja heel herkenbaar. Het voelt nu echt helemaal anders, alsof het echt goed zit. Maar toch. Ik ben nu de 1e dag aant werk na m'n vakantie en heb meteen minder klachten, dus kan me niet concentreren. Natuurlijk normaal, je bent er minder mee bezig dus voel je waarschijnlijk minder. Maar ik ben inmiddels al zo vaak naar t toilet geweest dat m'n collega's vroegen of t wel goed ging... 🤨
3 maanden geleden
Lieve meiden,
Wij hadden vanochtend onze eerste echo.. wat een zenuwen. In die wachtkamer steeds die beelden in ons hoofd van vorige keer dat het niet goed zat bij de eerste echo (wel kloppend hartje maar termijn liep 2 weken achter), weekje later was het hartje gestopt.
Godzijdank nu meteen de echo bij 7 weken en het is goed! Een sterk kloppend hartje en de grootte komt overeen met 7+1, zoals we zelf al dachten.
Enorm opgelucht, Pff even bijkomen nog van de zenuwen. ❤️ jullie succes ook met jullie echo’s en het wachten! 🙏🏼
3 maanden geleden
Na een miskraam in juli gelijk weer zwanger zonder menstruatie tussendoor.. gisterenavond een klein beetje lichtroze bloed bij afvegen en vanmorgen bij de test een veel lichtere streep 😭 2 merken getest en beide veel lichter dan vorige week.. weer een miskraam waarschijnlijk.. we zijn onwijs verdrietig het voelde nu juist zo goed!
3 maanden geleden
Reactie op Sammie
Na een miskraam in juli gelijk weer zwanger zonder menstruatie tussendoor.. ...
Wat vervelend om te lezen!!! Kan het niet zijn dat je nog steeds hcg in je lichaam hebt? Ik heb hetzelfde meegemaakt. 1 maart gecuretteerd en toen ging ik daarna over tijd en had klachten. Dus getest en ook positief… die bleef licht en werd lichter en toen 2 april een bloeding (bleek gewoon menstruatie te zijn)…
Hcg van die vorige zwangerschap zat dus 6 weken na curretage nog in mijn bloed. Heb toen bloed laten prikken en hcg liep inderdaad af van 8 naar paar dagen later 5, dat was dus al half april.
Misschien kun je ook je bloed laten testen en paar dagen erna weer? Als het oploopt het hcg is het goed, loopt het af dan is het misschien oud hcg van de vorige zwangerschap?
veel sterkte, ik weet dat dit killing is 🙏🏼❤️
3 maanden geleden
Reactie op clau1985
Wat vervelend om te lezen!!! Kan het niet zijn dat je nog steeds hcg in je ...
Hoihoi! Wij zijn een lesbisch stel en we hebben voor de iui een echo gehad dat alles leeg was (en negatieve test ook) We krijgen nu vrijdag een echo, maar vorige week liep het allemaal echt op tot een knaltest (en cb 2-3 weken) en toen dus licht bloed verlies en weer getest en stuk minder :-( dus nu echt even erg verdrietig zo 2x na elkaar..
3 maanden geleden
Heel herkenbaar dit! 18 Juli heb ik een vroege miskraam gehad en vrijdag er achter gekomen dat ik weer zwanger ben, nog voor ik een menstruatie heb gehad.
En precies zoals jij zegt voelt deze keer beter, Bij de vorige keer hadden zowel mijn moeder als ik er geen goed gevoel bij. Maar de angst is erg aanwezig, de vorige keer waren mijn symptomen zoals gespannen borsten en misselijkheid ineens over, dit was voor mij het teken dat het mis ging.
Dus als ik nu even niet misselijk ben of mijn borsten minder gespannen zijn schiet ik meteen in de stress. 9 sept hebben we de eerste echo, hopelijk komt hier een mooi kloppend hartje uit 🤞🏻
3 maanden geleden
Hi allemaal,
Helaas heb ik vorige week dinsdag een miskraam gehad na 5+2 weken. Ik was voor de eerste keer zwanger. Een hele verdrietige gebeurtenis. Nu willen wij het graag weer proberen. Het bloeden is vandaag na ongeveer een week gestopt. Hoe weet je wanneer je ovulatie weer op gang en is wanneer je het weer kan proberen? Hebben jullie gewacht tot je weer een keer ongesteld bent geweest, of niet?
3 maanden geleden
Reactie op clau1985
Lieve meiden,
Wij hadden vanochtend onze eerste echo.. wat een zenuwen. In ...
Hey,
Fijn dat je weer zwanger bent en de echo goed!
Toevallig, wij liepen gelijk qua achterlopende termijn in de september 2024 groep, nu lopen we weer bijna gelijk, jij een kleine week verder dan ik!
3 maanden geleden
Reactie op AMR__
Oh ja heel herkenbaar!!!! Hoe ver ben jij?❤️. Gefeliciteerd 🩵💖
Dankjewel! Nog niet zo ver, zit nu als t goed is op 4+3. Helaas zat de angst er al in toen ik nog niet had getest en wel voelde dat het raak was.
3 maanden geleden
Reactie op Sannevg1
Heel herkenbaar dit! 18 Juli heb ik een vroege miskraam gehad en vrijdag er ...
Oooh zo'n beetje hetzelfde verhaal als bij mij.. ik heb op 11 september een vroege echo. Super spannend, maar helaas niet de positieve kriebels zeg maar. Moet het eerst met eigen ogen zien..
3 maanden geleden
Reactie op Saarrow
Ik had ook deze zwangerschap wat licht bloedverlies en mag morgen al komen ...
Spannend! Hoe is je echo gegaan?
3 maanden geleden
Reactie op Beerrr
Hi allemaal,
Helaas heb ik vorige week dinsdag een miskraam gehad na 5+2 w ...
Wat ontzettend verdrietig 😩 en wat dapper dat jullie het wel weer gaan proberen! Ik heb na mijn miskramen wel gewoon weer geprobeerd, niet echt gekeken naar wanneer ik een eisprong had. Na de 1e mk was ik de maand erna gelijk weer zwanger, toen dat een mk werd was mijn cyclus een paar maanden goed over de zeik. Dus er valt geen pijl op te trekken. Als je het prettig vindt om te weten wanneer je ei komt kun je wel ovulatietesten gebruiken!
3 maanden geleden
Reactie op Wondertje0425
Spannend! Hoe is je echo gegaan?
Ja goed, maar ook weer een stukje extra onzekerheid. We zagen zeker een kleine frummel met hartactie, maar nog wel erg traag.. dus dat vind ik dan nu weer spannend en zo blijft het gewoon een ding…
Verloskundige zei dat dat echt prima kan bij 6+2, maar dat houdt me dan weer een beetje bezig merk ik.
Maaaaaar, ik ben nog nooit zover gekomen, ik heb een kloppend hartje gezien, dus ik probeer positief te blijven! De 30e hebben we de intake en de officiële eerste echo, dus op naar de 30e 😉