7 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben 1 jaar en 10 maand geprobeerd zwanger te worden en hebben 3 IUI behandelingen gehad. Wonder boven wonder is deze zwangerschap op de natuurlijke manier ontstaan, maar ik merk ook dat ik heel onzeker ben.. kan het haast niet geloven dat het zover is. Ik ben nu precies 4 weken. Hoe ver ben jij?

2 maanden geleden

Reactie op silke1706

Wij hebben 1 jaar en 10 maand geprobeerd zwanger te worden en hebben 3 IUI ...
Ik ben ook 4weken en 4dagen

2 maanden geleden

Bij de eerste 7 jaar, toen 5,5 en nu 1,5 jaar later zwanger van baby nummer 3 馃グ.

2 maanden geleden

Hier door middel van ovulatie inductie (na traject van 11mnd) Eerste week vond ik het dood eng maar het trekt wel bij! De eerste dagen vond ik het dood eng om naar de wc te gaan bijvoorbeeld, maar dat trok langzaam wel steeds meer weg. Nu 6+3 en afgelopen maandag een kloppend hartje mogen zien. Dus je gaat echt vanzelf wel meer vertrouwen krijgen 馃槝

2 maanden geleden

Reactie op blackbird123

Bij de eerste 7 jaar, toen 5,5 en nu 1,5 jaar later zwanger van baby nummer ...
Trouwens alle 3 de keren zwanger geworden via IVF!

2 maanden geleden

Ik, zwanger van 2e kindje. Eerste keer 3 jaar en zwanger van 5 IUI. Nu 10x IUI en 3 pogingen IVF en eerste terugplaatsing zwanger. Ivm dat ik op vakantie ben nog geen echo gehad. Wil zo graag de bevestiging dat alles goed is ondanks dat ik mij heel zwanger voel.

2 maanden geleden

Reactie op Micsab

Ik, zwanger van 2e kindje. Eerste keer 3 jaar en zwanger van 5 IUI. Nu 10 ...
Jaaa dat heb ik dus ook die bevestiging ik krijg pas echo 12 sept in de kliniek dat wachten word ik gek van en onzeker van