3 Reacties

2 maanden geleden

Geen ervaring gelukkig. Maar wat een dappere keuze heb je gemaakt voor jou en je dochters! En wat fijn dat een leuke nieuwe liefde hebt gevonden en gefeliciteerd met de zwangerschap. Gezien de situatie met je ex, zal het waarschijnlijk moeizaam blijven, wat je ook doet. Focus lekker op jezelf, je dochters, wat een stabiliteit jij hen nu biedt en geniet van de nieuwe liefde en het leven dat in je groeit

2 maanden geleden

Ik herken je verhaal. Ik ben ook in verwachting van mn derde kindje.. maar met een nieuwe partner, waar ik ook nog niet zolang samen mee ben. Maar wel gepland. Ik vind het erg spannend allemaal. En ben wel een beetje angstig naar wat mn omgeving ervan vind. Zo ook mijn ex.. weet eigenlijk ook niet hoe ik dit t beste kan vertellen

2 maanden geleden

Reactie op Ayesha1984

Ik herken je verhaal. Ik ben ook in verwachting van mn derde kindje.. maar ...
Ik begrijp je met het angstige gevoel wat andere ervan vinden. Maar ik ben mezelf aan het leren dat meningen van andere niet in mijn controle liggen en ik het los moet laten. Misschien kan je dat ook proberen. Hoe ik het mn ex ga vertellen weet ik ook niet precies. Ik denk wel van het is mijn leven en naast de kindjes die we samen hebben heeft ie verder nergens mee te maken. Maar is het alsnog moeilijk