11 Reacties

2 maanden geleden

Yes hier noh 1! Mijn kleine ook 10maanden. En nu 7 weken🥰 ik geef ook nof volledig

2 maanden geleden

Mijn zoontje is een jaar. Ik deed aan fulltime kolven. Het liep bij mij enorm hard terug en ben ongeveer een week geleden gestopt. Als je live borstvoeding geeft kan het zijn dat je kindje tijdens de zwangerschap gewoon doordrinkt, ook heb je eventueel geen productie. Dit heet droogdrinken. Op la leche leage staat ook een artikel hierover

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Mijn zoontje is een jaar. Ik deed aan fulltime kolven. Het liep bij mij eno ...
Ik merk nu dat ze snafhts aan het droogdrinken is. Mijn productie begint ook terug te lopen. Zou het erg jammer vinden om eerder te moeten stoppen.

2 maanden geleden

Hier ook! Ik heb een zoontje van 11 maanden. Hij drinkt in principe alleen nog de ochtend en avond, eet verder goed. Nu een positieve test, dus ook erg benieuwd naar jullie ervaringen!😊

2 maanden geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Ik merk nu dat ze snafhts aan het droogdrinken is. Mijn productie begint oo ...
Hoebedoel je droogdrinken? Komt er dan geen melk uiy bij je? Ik heb gelezen dat de kolf minder veel uithaalt dan live voede zolang dr kleine tevreden is zo houden!

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Mijn zoontje is een jaar. Ik deed aan fulltime kolven. Het liep bij mij eno ...
Ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat, kolf ook fulltime. Dochter is 1 jaar en als het goed is nu 5 weken zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op 147

Ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat, kolf ook fulltime. Dochter is 1 jaa ...
Merk je nog niks? Hoeft ook niet bij iedereen. Bij mij was 't al 1 of 2 weken voor de test dat t enorm afnam. En bij week 5/6 ongeveer werd t per dag minder. Ik ben ook binnen een paar dagen helemaal gestopt

2 maanden geleden

Mijn zoontje is ruim 2 jaar en drinkt nog een paar keer per dag. Ik ben nu 6 weken zwanger en mijn zoontje probeert nog regelmatig te drinken maar stopt na een tijdje en zegt dat het op is. Ik laat hem gewoon zijn gang gaan 🙂

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Merk je nog niks? Hoeft ook niet bij iedereen. Bij mij was 't al 1 of 2 wek ...
Nee op dit moment merk ik nog niets, kolf nog 3 keer per dag en mijn productie blijft nog gelijk. Even afwachten…. Had gelezen dat de productie halverwege de zwangerschap sowieso afneemt.

2 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Hoebedoel je droogdrinken? Komt er dan geen melk uiy bij je? Ik heb gelezen ...
Ze is gewoon aan het sabbelen. Ik hoor haar niet slikken

2 maanden geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Ze is gewoon aan het sabbelen. Ik hoor haar niet slikken
Ah oke zo. Ik hoor haar ook niet maar als ze loslaat schiet alle melk elke kant op. En ze heb wel voldoende plasluiers