49 Reacties

één maand geleden

Reactie op Jonga

Nu zwanger van de tweede, onze dochter is nu 9 maanden. En ik merk dat ik d ...
Ja, dat herken ik wel redelijk. Ik voelde me echt somber en verdrietig toen ik erg misselijk was en niks kon doen. Maar ook nu dit echt wel verbeterd is vind ik het zwanger zijn best lastig nog. Ik voel me nog niet fit en ben ook nog erg moe. Ik moet me flink aanpassen en dat is best een beetje balen. Alles was net weer best relax en het voelt alsof dat uit je vingers glipt nu weer 🙈 Ik ben ook erg blij met de zwangerschap en hoop dat dit straks ook wat af neemt als ik iets verder ben en de klachten wat milder zijn 🙂 En iedereen zegt maar; geniet van je zwangerschap…. 😅

één maand geleden

Reactie op Jonga

Nu zwanger van de tweede, onze dochter is nu 9 maanden. En ik merk dat ik d ...
Bijna zelfde situatie, mij dochter is 11 maandjes. Ik merk nu vooral dat ik m'n zwangerschap vergeet en dan even op de feiten wordt gedrukt als ik weer elke ochtend sta te kotsen....... heel af en toe komt er een besef momentje van, aii mn oudste is nog wel erg jong, kan ik haar nog voldoende aandacht geven? Ik moet zeggen dat ik niet heel bewust met de zwangerschap bezig ben en dat is dan eigenlijk ook niet helemaal hoe ik t zou willen. Negatieve gedachtes gelukkig niet, misschien us het tijdelijk!! Komt allemaal goed 🥰

25 dagen geleden

Vind het vooral emotioneel zwaar

24 dagen geleden

Reactie op StijlvolleTijger811031

Ik ben dankbaar dat je dit plaatst. Het voelt juist als een druk dat mensen ...
Amen🙏

23 dagen geleden

Reactie op StijlvolleTijger811031

Ik ben dankbaar dat je dit plaatst. Het voelt juist als een druk dat mensen ...
Ik ben voor de 3e keer zwanger en ik vind zwanger zijn oprecht niet leuk! Ik zeg ook altijd geef mijn maar gewoon die baby de rest sla ik liever over hahaha

23 dagen geleden

Ik vind er nu met 13 weken ook niks aan. Alleen maar misselijk en moe, enorm opgeblazen en ik voel me gewoon mentaal niet mezelf. Woon in het buitenland en zou dolgraag ineens in regenachtig Nederland wonen. Heel apart..haha Ik hoop echt dat het binnenkort leuker wordt

21 dagen geleden

Stoer dat je dit topic hebt geopend. Herken het zeker, zwanger zijn is ook zeker niet mijn hobby! Voel mij een compleet ander persoon maar voor een heel goed doel 💪🏻 probeer ook wel te gaan genieten omdat dit de 2e en laatste is. Succes allemaal 🫶

21 dagen geleden

Ben blij dat ik niet de enige ben😅. Vind vooral het eerste trimester pittig. Geen energie en geen trek in eten. Ook kun je vaak nog niet delen waarom je je zo slechts voelt. 2e trimester is een feestje & het 3e trimester start ergens je verlof en krijg je meer hulp omdat je minder kan😂

21 dagen geleden

Ik vind het ook maar niks, vooral het eerste trimester. Als je eenmaal weer energie en eetlust krijgt en je de baby gaat voelen enzo is het een stuk leuker. Maar niets zo erg als moeten bevallen 😂