4 Reacties

één maand geleden

🤚🏻 hier nog een mama met een niche! Die van mij is redelijk recent onderzocht na 2 jaar secundaire kinderloosheid. De niche is wel aanwezig, maar ze twijfelde of dat de reden van het uitblijven van een zwangerschap was. Nu toch spontaan weer zwanger geraakt na een mislukte IUI poging. Maandag eerste echo om te kijken of alles wel goed is

één maand geleden

Ik heb ook een grote niche vastgesteld door het AMC. Ik was daar in maart 2023 vanwege bloedverlies en pijn na mijn keizersnede in 2022. Toen is er een grote niche vastgesteld maar gelukkig na 7 maanden proberen al zwanger geraakt. Nu 9 weken. Met 6 weken een vroege echo gehad om locatie innesteling te bepalen en die zit gelukkig heel ver van de niche!

één maand geleden

Hier ook! Na twee miskramen werd er een niche gezien bij de verloskundige bij nacontrole. Nog langs de gynaecoloog geweest. Niet zon bijzonder grote en ze verwachtte eigenlijk niet dat het daardoor kwam. Nu weer zwanger en hij zit ergens in een uithoekeje dus mooi plekje gevonden van de niche vandaan ♡

één maand geleden

Wat fijn! Bij mij zit het kindje ook ver van de niche😊 ik krijg nu met 12,20 en 30 weken nog een echo in het AMC omdat mn baarmoederwand nog maar 1 mm is. Hopelijk blijft dit zo, moet zeggen dat ik dit nog wel spannend vind