11 Reacties

2 maanden geleden

Je bedoelt met de clearblue weken indicator? Heb je bij je vorige zwangerschap 2-3 weken gezien? En zie je hier nu 1-2? Dat zou gewoon kunnen maar dan ben je nu nog iets minder ver zwanger. Weet wel dat 1-2 weken eigenlijk 3-4 is!

2 maanden geleden

Ja klopt de weken indicator. Alleen bij mijn vorige zwangerschap was het dus 2-3 weken. De vorige was ik 2 dagen te laat. En deze keer was ik 2 dagen te vroeg en zie ik dus 1-2 weken, maar mijn vraag het zou da toch 2-3 moeten zijn aangezien het maar 2 dagen ge vroeg is. Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen wat ik bedoel. Ben nml niet zo goed in dingen uitleggen haha

2 maanden geleden

Reactie op Oktober27

Ja klopt de weken indicator. Alleen bij mijn vorige zwangerschap was het du ...
Neee het kan zijn dat je eisprong deze keer misschien iets later is geweest. Je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen om te kijken wat hij dan aangeeft!

2 maanden geleden

Hoi hoi, Vanmorgen was dag 1 dat ik een vroege zwangerschap test heb gedaan. Die was niet positief. Nu vraag ik mij af heb iemand weleens mee gemaakt dat hij later nog wel positief werd bijvoorbeeld twee dagen later een nieuwe test?

2 maanden geleden

Reactie op witu

Hoi hoi, Vanmorgen was dag 1 dat ik een vroege zwangerschap test heb gedaa ...
Ben je over tijd?

2 maanden geleden

Reactie op KimH1998

Ben je over tijd?
Nee dat niet het is zo,n 5 dagen eerder testen test.

2 maanden geleden

Dan zou ik het over een paar dagen nog proberen. Die van mij was eerst negatief, later toch positief dus het kan wel

2 maanden geleden

Reactie op witu

Nee dat niet het is zo,n 5 dagen eerder testen test.
Inderdaad later opnieuw testen. Kan zijn dat het nog te vroeg is

2 maanden geleden

Reactie op Oktober27

Ja klopt de weken indicator. Alleen bij mijn vorige zwangerschap was het du ...
De cb digitaal met weken indicator geeft pas 2-3 weken als je boven de 200 hcg zit ongeveer. Aangezien je hebt getest 2 dagen voor je NOD kan het heel goed zijn dat je nog niet aan 200 hcg zit. Maar kan even goed dat als je 2 dagen later dan je NOD test dat je wel aan 2-3 zit hoor 😊. Ik heb gisteren op 13 dpo dus 1 dag voor mijn nod mijn bloed laten prikken en hcg stond op 100 en test ook 1-2 op de cb digitaal. Die 1-2 staat gelijk aan 3a 4 weken en ik was gisteren 3+6 dus dit klopt ook gewooon. Als het mooi verdubbeld dan zou ik zaterdag 2-3 weken zien staan 😊.

2 maanden geleden

Hi dames, ik heb zojuist weer getest met de normale testen van de action. Ik zie bijna geen streepje.. de vorige keer had ik ook een action test gebruik en daar zag ik een heel licht streepje, vervolgens heb ik de CB test gedaan en kwam uit 1-2 weken. En dat was dus gisteren en eerst gisteren. Dus ik dacht laat mij weer even testen met de test van de action zie ik geen 2e streep en ik daarna een CB test gebruikt zie ik wel ( zwanger) staan. Wat moet ik nu denken? En vandaag ben ik dus 1 dag overtijd

2 maanden geleden

Reactie op Oktober27

Hi dames, ik heb zojuist weer getest met de normale testen van de action. I ...
Ik vind het zo raar en ben zo bezorgd.. voor de rest voel ik wel een beetje buikpijn