26 Reacties
25 dagen geleden
Ja maternity broeken van de only kun je in lengtematen halen! Heb ze zelf ook, ben zelf ook langer dan de gemiddelde
25 dagen geleden
Hi! Ben zelf 1.79 met een lengtemaat van minimaal 34. Ben ook goed geslaagd bij de costes. Heb deze broek in twee kleuren, zit als een pyjama maar ziet er netjes uit! Het is dus niet echt een zwangerschapsbroek, maar wel elastisch
https://www.costesfashion.com/nl-nl/shop/kleding/broeken/wijde-broek-elastieke-tailleband/386929-GRS.MEL.html
25 dagen geleden
Ja ik heb wat jeans bij mamalicious gekocht in lengtemaat 34. Inderdaad wel een dingetje hoor om broeken te vinden die lang genoeg zijn.
25 dagen geleden
Ik heb afgelopen week de flared broeken van Ambika gekocht. Zijn geen zwangerschapsbroeken, maar zo stretchy dat je ze de zwangerschap wel kan dragen! Zitten heel lekker en zijn flink lang. Ik heb de pijpen in moeten korten met 9 cm 😅
24 dagen geleden
Super lastig ik ben 180 en heb lengte maat 36. Heb normaal gesproken verder maat xs/s. Ik heb nog geen broek gevonden die lang genoeg is, dus trek ik mijn sokken eroverheen en dan hoge laarzen erover 😅 met mooier weer sla ik juist de pijpen maar om. Niet ideaal, maar te doen voor een aantal maanden.
24 dagen geleden
Sowieso is de Zwangerschapsbroek van Stieglitz lang genoeg. En ik heb ook deze gekocht: https://www.bellyfashion.nl/love2wait-straight-jeans-grace-stone-wash
Je zou het niet zeggen obv het plaatje, maar die is dus echt lang. Ik ben 183 en voor mij een tikkie aan de lange kant!
24 dagen geleden
Reactie op WeldenkendeSterrenbeeld751090
Sowieso is de Zwangerschapsbroek van Stieglitz lang genoeg. En ik heb ook d ...
Ik heb van dit merk de pantalon besteld, is ook lang genoeg bij 1.83m.
Heb ook een broek bij ByKels laten maken (op lengte) maar die heb ik helaas nog niet binnen.
23 dagen geleden
Reactie op DokterD
Ik heb van dit merk de pantalon besteld, is ook lang genoeg bij 1.83m.
He ...
Heb je een pantalon van love2wait besteld?
23 dagen geleden
Reactie op Jann_96
Die van de prenatal vind ik top. Heb je ook in lengtematen! Ik ben 1.80 en ...
Heb jij anders ook lengte maat 32? Of vallen deze gewoon extra lang? Ik heb normaal namelijk lengte maat 36, soms wil een 34 ook net. Zou fijn zijn als deze echt heel lang zijn 😊
23 dagen geleden
Reactie op Koalabeer19010
Ik heb afgelopen week de flared broeken van Ambika gekocht. Zijn geen zwang ...
Hoi! Welke is dit van Ambika? Bij de zwarte Kinsey staat dat deze minder stretch heeft dan de Elin, maar die laatste zijn alleen maar hysterische prints die ik niet naar mijn werk aan kan 🤣
23 dagen geleden
Reactie op Fuerte
Heb jij anders ook lengte maat 32? Of vallen deze gewoon extra lang? Ik heb ...
Ik zit vaak tussen 32 en 34 in! Hangt bij mij heel sterk af van het merk. Ik ben naar de winkel gegaan om ze te passen, dat zou ook m'n advies zijn aan jou zodat je zeker weet dat ze goed zitten!