8 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 5+5 en heb ook nergens last van! Alleen vermoeidheid maar kan ook van werk of een druk weekend komen, niks extreems!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Vandaag 5 weken en ook nergens last van. Herken dit wel van de zwangerschap van mijn zoontje, toen ook geen klachten.

2 maanden geleden

Ik heb dus ook niet echt ergens last van? Hoop dat dat geen slecht teken is... Gelukkig mag ik volgende week donderdag al een vroege echo en weten we dan iets meer :)

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem1095

Hier hetzelfde. Vandaag 5 weken en ook nergens last van. Herken dit wel van ...
Dit stelt mij wel gerust, dat je geen klachten had en toch een mooi zoontje! Ik denk ook: liever dit dan hele erge krampen, dan zou ik ook bezorgd worden. So far so good meiden!

2 maanden geleden

Zelf ben ik bijna 5 weken. De klachten wisselen zich af. Soms zijn ze een beetje aanwezig en soms ineens niet meer. Ik maak mij hier toch wel zorgen over. Iemand die hier ook ervaring mee heeft?

2 maanden geleden

Reactie op Tessa G

Zelf ben ik bijna 5 weken. De klachten wisselen zich af. Soms zijn ze een b ...
Dit heb ik precies hetzelfde. Wanneer de klachten dan terug komen stelt dat me toch een beetje gerust. Zolang ik geen bloedverlies heb probeer ik me daar aan vast te houden

2 maanden geleden

Reactie op Priscilla Cardona

Dit heb ik precies hetzelfde. Wanneer de klachten dan terug komen stelt dat ...
Dat is ook het enige waar ik mij ook kan vasthouden. Het voelt toch bijna gek om te wensen voor klachten. Dat haalt zoveel onzekerheid weg.