3 Reacties

2 maanden geleden

Hoi ik ben bijna 5 weken zwanger. Ik herken de symptomen wel alleen niet zo aanwezig als jij omschrijft. Ik had gisteren ook een dag dat ik heel neerslachtig was en ik moest ook huilen om niks haha. Moe ben ik ook kan in de middag al een dutje doen eigenlijk.

2 maanden geleden

Hoii, ik ga nu ook naar de 5 weken en wil alleen maar slapen. Ik ben nrml best actief korte slaper. Maar dit is voor mij ook wel effe wennen. Het voelt alsof ik 2 rondjes om de aarde heb gelopen en daardoor irriteer ik me best wel snel aan dingen.

2 maanden geleden

Hiii, Ik ben bijna 6 weken zwanger voor ons 3e kindje, en herken de symptomen heel erg. Alles wat je omschrijft heb ik ook. Bij mijn eerste had ik alleen erg last van misselijkheid en moe zijn, en bij mijn tweede vergat ik soms dat ik zwanger was omdat ik me erg goed voelde. Nu bij deze, ontzettend moe, alleen maar willen liggen/slapen, huilen om de raarste dingen, snel geïrriteerd, neerslachtig, etc. Ik denk dat het allemaal hoort bij het zwanger zijn en de hormonen. Elk zwangerschap is dus echt anders!