5 Reacties

8 uur geleden

Vorige zwangerschap heb ik op de normale termijn de glucosetest gehad (26 weken) omdat het in de familie voorkomt en bleek het toen inderdaad te hebben (milde variant gelukkig). Ik hoef niet zo vaak bloed te prikken als jij, maar krijg nu wel eerder de glucosetest (rond week 18 dacht ik?) En als die nog negatief is dan later nog een keer. Dit is omdat het bij een tweede zwangerschap eerder kan opkomen.

8 uur geleden

Ja ik ook, ik ben nu 14 weken en heb 1 x geprikt moet over 2 weken weer. Ik had bij mijn vorige zwangerschap op zwangerschapsdiabetes

8 uur geleden

Ben dus niet de enige die al in het begin wat vaker moet bloedprikken! Ik hoop dat mijn suiker nu wel lager is. Vorige keer was het 8 terwijl 7.9 de Max is 😓

8 uur geleden

Oh ja als mijn suiker nu weer te hoog is moet ik elke week of 2 weken (hoor ik morgen) gaan prikken en waarschijnlijk thuis ook al met zo’n apparaatje.

4 uur geleden

Mijn suiker was gelukkig laag! Dus dat betekend dat ik voorlopig geen bloed hoef tr prikken en de glucose test mag afwachten over een paar weken. Ben echt opgelucht